ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 شهريور 1389     |     کد : 9388

طلاب و اصناف تبريز راهپيمايي مي‌كنند

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: راهپيمايي بزرگ ‌طلاب، اصناف و كسبه بازار تبريز در اعتراض به هتك حرمت قرآن كريم، فردا از مقابل مسجد شهداي تبريز آغاز مي‌شود...

 رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: راهپيمايي بزرگ ‌طلاب، اصناف و كسبه بازار تبريز در اعتراض به هتك حرمت قرآن كريم، فردا از مقابل مسجد شهداي تبريز آغاز مي‌شود.
حجت الاسلام حسين تقي‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز با محكوم كردن عمل زشت قرآن‌سوزي در آمريكا بر ضرورت هوشياري و حضور مردم در صحنه تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه اين حركت‌هاي شوم از سوي غرب در جريان است، اظهار داشت ‌اين حركات ابلهانه در راستاي پروژه اسلام ستيزي غرب به سركردگي آمريكا و صهيونيسم انجام مي‌گيرد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت:‌ جسارت به ساحت قرآن كريم و اسلام دليلي بر انحطاط و پايان عمر شيطان بزرگ است كه در برابر منطق جهاني اسلام به زانو در آمده.
تقي‌زاده با اشاره به بهانه‌هاي حقوق بشري غرب و آمريكا اظهار داشت: استعمار جهاني، به بهانه ايجاد آزادي به نقاط مختلف دنيا لشكركشي مي‌كند و اين در حالي است كه به مقدسات ديني اهانت و حقوق مسلمانان را ناديده مي‌گيرند.
وي تاكيد كرد: عمل زشت قرآن‌سوزي در آمريكا كه توسط چند نفر از يهوديان و مسيحيان افراطي صورت گرفته است با واكنش قاطع و سريع ملل مسلمان و مردم مسلمان ايرا ن مواجه شده است.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت:‌ مردم تبريز و آذربايجان نيز نسبت به اين عمل زشت خشمگين هستند و در همين راستا تجمعات خودجوش مردمي در نقاط مختلف تبريز در اعتراض به قرآن سوزي در غرب برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: راهپيمايي بزرگ ‌طلاب، اصناف و كسبه بازار تبريز فردا از مقابل مسجد شهداي تبريز آغاز مي‌شود.
تقي‌زاده تاكيد كرد: اين تجمع به صورت خود جوش و در قالب راهپيمايي اعتراض‌آميز از مقابل مسجد شهدا تا مسجد جامع تبريز صورت مي‌گيرد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت:‌ تجمع بزرگ ديگري نيز 25 ماه جاري در مقابل بيت امام جمعه تبريز و با حضور قاريان و فعالان قرآني تبريز برگزار مي‌شود.
وي تاكيد كرد: راهپيمايي بزرگ و سراسري مردمي نيز در روز جمعه و همزمان با سراسر كشور پس از اقامه نماز جمعه تبريز برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode