ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 شهريور 1394     |     کد : 93783

خروج پرسپولیس از مثلث قعرنشینان باآقا معلم/ برانکو به منتقدش رسید

بازی پرسپولیس و سایپا در ادامه هفته ششم لیگ برتر رقابتی است که یک تیم برای فرار از مثلث قعرنشینان و دیگری برای بازگشت به جمع مدعیان با هدف برد در آن به میدان می‌آیند، آنهم در رقابت برانکو و منتقدش.

بازی پرسپولیس و سایپا در ادامه هفته ششم لیگ برتر رقابتی است که یک تیم برای فرار از مثلث قعرنشینان و دیگری برای بازگشت به جمع مدعیان با هدف برد در آن به میدان می‌آیند، آنهم در رقابت برانکو و منتقدش.

 سومین روز از دیدارهای هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه با برگزاری یک دیدار در تهران پیگیری می‌شود، جایی که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از تیم سایپا پذیرایی خواهد کرد.

در این مسابقه برانکو ایوانکوویچ به منتقد سال‌های نه چندان دورش رسید، مردی که در زمان هدایت تیم ملی ایران توسط این مربی کروات، بارها از او انتقاد کرد و فردا بهترین فرصت برای پاسخ دادن به این انتقادات در مستطیل سبز است.

برانکو که تیمش در هفته پنجم با پیروزی برابر فولاد خوزستان، آنهم بعد از 3 شکست متوالی، به آرامش نسبی رسیده است، برای جدایی از مثلث قعرنشینان و رسیدن به میانه جدول باید در این بازی پیروز شود، آنهم مقابل تیمی که به خاطر دو شکست متوالی در لیگ انگیزه زیادی برای بردن پرسپولیس دارد.

سرخپوشان پایتخت که در این فصل عملکرد فنی رضایتبخش داشته اما نتایج قابل قبولی کسب نکردند، با گرفتن این 3 امتیاز خانگی شرایط بهتری بدست می‌آورند و با انگیزه بالاتری لیگ را ادامه می‌دهند، تیمی که از تعطیلات نیم فصل به خوبی برای آماده‌سازی استفاده کرد و با برتری مقابل پیکان در جام حذفی، این روزها از نظر فنی و روحی - روانی شرایط خوبی دارد.

مثلث خطرناک امید عالیشاه، هادی نوروزی و مهدی طارمی که از سوی فرشاد احمدزاده مورد حمایت قرار می‌گیرند، بزرگترین نقطه قوت سرخپوشان است، اگر خط دفاع و خصوصا سوشا مکانی با اشتباهات خود، کمر این تیم را نشکنند.

در این بازی که به غیر از مجید جلالی، جواد نکونام هم مقابل برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی قرار می‌گیرد، سایپا امیدوار است از تیم پر انگیزه پرسپولیس امتیاز بگیرد تا خیلی زود وارد بحران عدم نتیجه‌گیری نشود.

در هر صورت این رقابت، یک بازی زیبا خواهد بود زیرا با توجه به تفکر برانکو ایوانکوویچ و مجید جلالی، قطعا هر دو تیم فوتبال بازی می‌کنند و این مساله هم برای تماشاگران و هم برای هواداران دو تیم اتفاق جالبی است.

در روزی که تساوی باعث ماندن سرخپوشان در بین قعرنشینان و رفتن سایپا به نیمه پائین جدول می‌شود، باید دید بعد از این بازی پرسپولیس می‌تواند شرایط بهتری را در جدول برای خود رقم بزند و یا سایپا بعد از دو باخت متوالی، با یک نتیجه خوب به آرامش خواهد رسید.

پرسپولیس - سایپا البرز

برنامه کامل دیدارهای هفته ششم از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
دوشنبه - ۲۳ شهریورماه
* استقلال خوزستان یک - صبای قم یک

سه‌شنبه - ۲۴ شهریورماه
* گسترش فولادتبریز - استقلال تهران، ساعت ۱۷، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* پدیده مشهد - سیاه‌جامگان مشهد، ساعت ۱۷، ورزشگاه ثامن مشهد
* سپاهان اصفهان - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* راه‌آهن تهران - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه شهر قدس
* فولاد خوستان - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۸:۴۵، ورزشگاه غدیر اهواز

چهارشنبه - ۲۵ شهریورماه
* پرسپولیس تهران - سایپا تهران، ساعت ۱۸:۳۵، ورزشگاه آزادی تهران

همچنین دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال اهواز به دلیل حضور این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد.

جدول رده‌بندی لیگ در پایان هفته پنجم

 نام تیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضل گلامتیاز
۱سپاهان اصفهان۵۴۱-۹۳۶۱۳
۲استقلال خوزستان۵۳۱۱۵۲۳۱۰
۳استقلال تهران۴۳-۱۶۴۲۹
۴گسترش‌فولاد تبریز۵۲۲۱۴۴-۸
۵ذوب‌آهن اصفهان۵۲۱۲۴۳۱۷
۶ملوان بندرانزلی۵۲۱۲۶۶-۷
۷سایپا تهران۵۲۱۲۴۴-۷
۸تراکتورسازی تبریز۵۱۳۱۴۳۱۶
۹صبای قم۵۱۳۱۴۴-۶
۱۰سیاه‌جامگان مشهد۵۲-۳۳۴۱-۶
۱۱پدیده مشهد۵۱۲۲۵۶۱-۵
۱۲راه‌آهن تهران۵۱۲۲۵۷۲-۵
۱۳استقلال اهواز۵۱۲۲۲۴۲-۵
۱۴پرسپولیس تهران۵۱۱۳۸۱۰۲-۴
۱۵نفت تهران۴-۳۱۴۵۱-۳
۱۶فولاد خوزستان۵-۳۲۴۸۴-۳


نوشته شده در   سه شنبه 24 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode