ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394     |     کد : 93601

هاشمی به مدال طلا و برنز یکضرب دسته ۹۴ کیلوگرم دست یافت

وزنه بردار کشورمان مدال‌های طلا و برنز یکضرب دسته ۹۴ کیلوگرم رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب کرد.

وزنه بردار کشورمان مدال‌های طلا و برنز یکضرب دسته ۹۴ کیلوگرم رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون وزنه برداری، رقابتهای دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا امروز در پوکت برگزار شد و علی هاشمی و مصطفی رجایی وزنه برداران ایران روی تخته رفتند. در پایان این رقابتها علی هاشمی کاروان کشورمان را صاحب یک نشان طلای یکضرب و برنز مجموع کرد.

مصطفی رجایی نخستین وزنه بردار ایران بود که کار خود را در این دسته شروع کرد. رجایی در حرک اول وزنه ۱۵۵ کیلوگرمی را بالای سر برد اما در دو حرکت بعدی به ترتیب وزنه‌های ۱۶۲ کیلو و ۱۶۳ کیلو را انداخت تا در نهایت با همان ۱۵۵ کیلوگرم به رتبه ششمی یکضرب بسنده کند.

علی هاشمی دیگر وزنه‌بردار ایران بود که در دسته ۹۴ کیلوگرم روی تخته رفت. هاشمی در حرکت نخست وزنه ۱۶۵ کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت دوم وزنه ۱۶۸ کیلویی را با موفقیت مهار کرد تا بدین ترتیب طلای یکضرب خود را مسجل کند. هاشمی در حرکت سوم به وزنه ۱۷۴ کیلویی حمله کرد اما موفق به مهار آن نشد تا با همان ۱۶۸ کیلو مدال طلای یکضرب را بر گردن بیاویزد.

در حرکت یکضرب بعد از هاشمی، هیون جونگ از کره جنوبی با ۱۶۷ کیلوگرم دوم شد و وزنه بردار قزاقستان با همان ۱۶۷ کیلوگرم وتنها بواسطه وزن بیشتر روی سکوی سوم ایستاد.

حرکت دوضرب وزنه برداران دسته ۹۴ کیلوگرم ایران با مصطفی رجایی آغاز شد و او در حرکت اول وزنه ۱۹۱ کیلوگرمی را انداخت اما در دومین حرکت دوضرب آن را بالای سر برد. رجایی برای حرکت سوم وزنه ۲۰۱ کیلوگرمی را درخواست کرد اما در مهار آن ناموفق بود تا با همان ۱۹۱ کیلو به کار خود خاتمه داده و به رتبه ششم برسد.

علی هاشمی دیگر وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم ایران در نخستین حرکت دوضرب وزنه ۲۰۲ کیلوگرمی را بالای سر برد. هاشمی در دومین حرکت وزنه ۲۰۸ کیلوگرم را درخواست کرد و آن را بالای سر برد اما در حرکت سوم وزنه ۲۱۱ کیلوگرم را از پشت سر و در عین ناباوری رها کرد تا در نهایت در حرکت دوضرب به رتبه چهارم قناعت کند.

در حرکت دوضرب وزنه بردار قدرتمند قزاقستانی با ۲۱۶ کیلوگرم اول شد، وزنه بردار کره شمالی با ۲۰۹ کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و ملی پوش چینی ها با ۲۰۸ کیلوگرم و به دلیل وزن کمتر نسب به علی هاشمی در جایگاه چهارم ایستاد.

در رده بندی مجموع دسته ۹۴ کیلوگرم، وزنه بردار قزاق با ۳۸۳ کیلوگرم اول شد، هیون جونگ با ۳۷۶ کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و علی هاشمی نماینده ایران با همین رکورد یعنی ۳۷۶ کیلوگرم و تنها به دلیل وزن کمتر به رتبه سوم و مدال برنز قناعت کرد.


نوشته شده در   جمعه 20 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode