ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 شهريور 1389     |     کد : 9343

مناديان به اصلاح‌ طرفدار آزادي اعتقادات ميليون‌ها مسلمان را جريحه‌دار كردند

جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور اطلاعيه‌اي اهانت با قرآن كريم را قاطعانه محكوم و اعلام كرد: مناديان به اصطلاح طرفدار آزادي اعتقادات مسلمانان جهان را با سوزاندن قرآن كريم به سخره گرفته و عواطف آنان را جريحه‌دار كردند...

 جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور اطلاعيه‌اي اهانت با قرآن كريم را قاطعانه محكوم و اعلام كرد: مناديان به اصطلاح طرفدار آزادي اعتقادات مسلمانان جهان را با سوزاندن قرآن كريم به سخره گرفته و عواطف آنان را جريحه‌دار كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم، در اطلاعيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم آمده است: حادثه دردناك سوزاندن قرآن كريم خشم مسلمانان جهان را برانگيخت و دل‌هاي آنان را داغدار كرد؛ قرآن‌عزيزي كه هديه پروردگار جهان به همه‌ انسان‌ها و كتاب هدايت و رستگاري است و همه مسلمانان از هر فرقه و مذهب و گروهي به آن عشق مي‌ورزند.
در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است: دولت مردان، علما، فرهيختگان و آزاد انديشان جهان شاهدند در كشوري كه دولت مردانش خود را به‌اصطلاح طرفدار آزادي مي‌دانند و به بهانه ايجاد آزادي به نقاط مختلف دنيا لشگر كشي مي‌كنند حقوق مسلمانان رعايت نمي‌شود و اعتقادات آنان به سخره گرفته شده و عواطف آنان جريحه‌دار مي‌گردد.
در اطلاعيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح شده است: انجام اين واقعه در روز 11 سپتامبر ابزار ديگري است براي استكبار تا ضمن ايجاد اختلاف ميان اديان الهي و با دست مايه قراردادن آن با عنوان مبارزه با تروريسم، نيروهاي آمريكايي و هم‌پيمانانشان به كشتار مسلمانان و غارت منابع كشورهاي مسلمان ادامه دهند. واقعه‌اي كه پس از گذشت 9 سال نه تنها دست داشتن مسلمانان در انجام آن به اثبات نرسيده است بلكه ادله و شواهد فراوان و انكار ناپذيري دال بر دخالت مستقيم عناصر صهيونيستي و وابسته به رژيم اشغالگر قدس و هماهنگ با نيروهاي امنيتي و سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريكا در آن وجود دارد.
در بخش پاياني اين اطلاعيه آمده است: جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن پاسداشت مقام همه پيامبران الهي و احترام به پيروان تمام اديان آسماني و مقدسات آنان، اهانت به قرآن كريم را قاطعانه محكوم مي‌كند.


نوشته شده در   دوشنبه 22 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode