ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 شهريور 1394     |     کد : 93374

امام جمعه موقت مراغه: مردم و مسوولان از تعریف وارونه لغات توسط نظام سلطه چشم پوشی نکنند

امام جمعه موقت مراغه گفت: مردم و مسوولان نباید از تعریف وارونه برخی لغات توسط نظام سلطه و استکبار چشم پوشی کنند.

امام جمعه موقت مراغه گفت: مردم و مسوولان نباید از تعریف وارونه برخی لغات توسط نظام سلطه و استکبار چشم پوشی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه نظام سلطه و استکبار لغاتی مانند تروریسم و حقوق بشر را به صورت وارونه تعریف می کند، افزود: این تعریف در تروریسم قلمداد کردن مبارزات مردم یمن به روشنی مشهود است.

وی اظهار کرد: مردم یمن در برابر حمله های رژیم آل سعود از کشور و جان خود دفاع می کنند در حالی که استکبار و نظام سلطه به جای دفاع از آنان، این مردم را تروریسم خطاب می کند.
امام جمعه موقت مراغه گفت: هم اکنون تروریسم در لبنان و عراق علیه مردم اسلامی قد علم کرده و نیروهای مردمی مانند حزب الله در برابر این تروریسم ها مقاومت می کنند اما استکبار به دنبال جلوه دادن این موضوع به صورت برعکس و معرفی نیروهای مقاومت مردمی به عنوان تروریسم است.
حجت الاسلام محمدی راد، با اشاره به برگزاری حضور اعضای مجلس خبرگان رهبری در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ادامه داد: طبق فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، این مجلس و نحوه انتخاب اعضای آن توسط مردم و در نهایت انتخاب رهبری نظام توسط اعضای مجلس خبرگان یک دموکراسی دینی و مردم سالاری کامل است.
وی خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات اعضای این مجلس در هفتم اسفند، مردم افرادی را که فقیه آشنا به زمان، فقه شناس، عام شناس و نکته سنج را انتخاب می کنند.
امام جمعه موقت مراغه همچنین با اشاره به 17 شهریور و کشتار جمعی از مردم به دست ماموران ستم شاهی در میدان ژاله (شهدای کنونی) در سال 1357، یادآوری کرد: این روز از عوامل مهم جهش انقلاب اسلامی ایران به سمت پیروزی است.
مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   شنبه 14 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode