ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394     |     کد : 93323

آمریکا برای مستعمره سازی نوین در منطقه تلاش می‌کند

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر اینکه آمریکا برای مستعمره سازی نوین درمنطقه تلاش می‌کند، گفت: البته این هدف آمریکا به جهت هوشیاری و مقاومت مردم کشورهای مختلف منطقه به سرانجام نمی‌رسد.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر اینکه آمریکا برای مستعمره سازی نوین درمنطقه تلاش می‌کند، گفت: البته این هدف آمریکا به جهت هوشیاری و مقاومت مردم کشورهای مختلف منطقه به سرانجام نمی‌رسد.

 حجت الاسلام علی حاجی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید در برابر تبلیغات دشمن و مزدوران و دوستان دشمن هوشیار و با صلابت بود، افزود: نباید به لبخند دشمن دل بست چراکه آنها می خواهند جمهوری اسلامی ایران نباشد.

وی با اشاره به اینکه اسلام ذلت را برای جامعه اسلامی نمی پذیرد، ابراز داشت: امام علی (ع) نیز همواره بر آمادگی برای مقابله با دشمن و توطئه های دشمن قبل از نزدیک شدن آنها به سرزمین اسلامی تاکید داشتند.

حجت الاسلام حاجی زاده در همین خصوص افزود: هم اکنون نیز دشمن عزت مسلمانان را نشانه گرفته است و باید در راستای عزت خواهی و دفاع از استقلال کشور تلاش کنیم.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ عزت و استقلال کشور گفت: دشمن لبخند می زند ولی همزمان برای نفوذ و ضربه زدن به کشورمان برنامه ریزی می کند.

ملت ایران هرگز جنایت‌های آمریکا را فراموش نمی‌کنند

وی سپس با تاکید بر اینکه رشادت ها و صبر انقلابی ملت بزرگ و غیور ایران ابرقدرت های جهان را مجبور به اعتراف به شکست می کند، ادامه داد: ملت ایران هرگز جنایت‌های آمریکا را فراموش نمی‌کنند چراکه مردم هرگز ماجرای طبس، ۲۸ مرداد و حمایت آمریکا از صدام و سایر جنایات آنها را فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه عده ای از السابقون مبارزات انقلابی امروز انفعال را برگزیده اند، افزود: آنها سخن از ارتباط با آمریکای چپاولگر را به زبان می آورند درحالیکه ملت ایران چشم به بیانات و منویات مقام معظم رهبری دوخته اند.

وی سپس گفت: آنهایی که دنبال ارتباط با آمریکا هستند جنایات شیطان بزرگ را فراموش کرده اند.

نماز جمعه تبریز

امام جمعه موقت تبریز سپس با تاکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر و با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن ادامه داد: حزب الله با امر به معروف و نهی از منکر ناهنجاری های اجتماعی را اصلاح کرده و زمینه های نفوذ دشمن را از بین می برد.

وی با اشاره به تحولات منطقه و درگیری های اخیر در برخی کشورهای اسلامی نیز گفت: درگیری ها در نقاط مختلف منطقه ناشی از تلاش آمریکا برای مستعمره سازی نوین است ولی آگاهی و صبر و مقاومت ملت ها باعث شکست زورگویان و دشمنان اسلام می شود.

دشمن تسلیحات نظامی ناشناخته ایرانی را در میدان جنگ ببیند

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به برگزاری رزمایش ۵۰ هزار نفری بسیج  با عنوان اقتدار ثارالله اظهار داشت: این رزمایش بزرگ نمایش آمادگی ملت ایران به دشمنان خود و به خصوص آمریکا و گروه های تکفیری است.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه به جز تسلیحاتی که جمهوری اسلامی در رزمایش ها به رخ دشمن می کشد برخی دستاوردهای نظامی دیگر ما نیز در میدان جنگ به نمایش درخواهد آمد، افزود: همواره باید توسعه دفاعی کشور متوقف نشود و بر تجهیزات نظامی و دفاعی کشور افزوده شود.


نوشته شده در   جمعه 13 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode