ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 شهريور 1394     |     کد : 93089

نهم شهریور ماه آغاز به کار بیست و هفتمین جشنواره تئاتر آذربایجان‌شرقی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: گروه‌های شرکت کننده در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان از نهم تا دوازدهم شهریورماه در مجموعه‌ی تئاتر شهر و مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز به اجرای آثار خود خواهند پرداخت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: گروه‌های شرکت کننده در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان از نهم  تا دوازدهم شهریورماه در مجموعه‌ی تئاتر شهر و مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز به اجرای آثار خود خواهند پرداخت .

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، علی اکبر صفی پور گفت: جشنواره‌ی یاد شده با حضور 17 گروه نمایشی از تبریز، بناب، اهر،‌ میانه، مرند، جلفا و عجب‌شیر در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار شده و آیین اختتامیه نیز با حضور اهالی تئاتر دوازدهم شهریورماه برگزار خواهد شد .

 

وی همچنین با بیان اینکه این اداره کل در حوزه هنرهای نمایشی و تئاتر فعالیت های چشمگیری را در دو سال اخیر انجام داده است، اظهار کرد : تئاتر این استان پویا و زنده بوده و در سال های اخیر از رونق خوبی برخوردار شده است .

 

وی ادامه داد: جشنواره های تئاتر استانی در راستای سیاست های راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف ارتقای سطح کیفی آثار و ارتباط موثر با تماشاگران آثار نمایشی برگزار می شود .

 

صفی‌پور افزود: این جشنواره همچنین در راستاي سياست‌هاي كلان فرهنگي هنري، به منظور كشف استعدادهاي خلّاق در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» و ايجاد بستري مناسب برای رشد، هدايت و حمايت از گروه‌هاي تئاتري، با زمينه‌سازي براي جذب بيشتر مخاطب و اشاعة هنر نمايش و آگاهي افراد جامعه با زبان شيوا و بليغ نمايش به عنوان شاخص‌ترين زبان عواطف، احساسات و انديشه‌ها و نیز به منظور رشد و شكوفايي اين هنر ماندگار، برگزار می شود .

 

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی توسط انجمن هنرهای نمایشی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می‌گردد .


نوشته شده در   يکشنبه 8 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode