ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 شهريور 1394     |     کد : 93060

حضور 20 هزار تماشاگر در دیدار ستارگان جهان و هنرمندان

تیم های فوتبال ستارگان جهان و هنرمندان ایران از دقایقی دیگر در حضور 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.


تیم های فوتبال ستارگان جهان و هنرمندان ایران از دقایقی دیگر در حضور 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.


به گزارش ایرنا، این دیدار ساعت 17:45 دقیقه با سوت خداداد افشاریان آغاز می شود.
همچنین پیش از آغاز این دیدار، مسابقه دوستانه ای با حضور کوتاه قامتان بلند همت برگزار شد که این مسابقه با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
اتوبوس تیم فوتبال هنرمندان و ستارگان ایران نیز ساعت 17 با حضور خیل عظیم تماشاگران که در مقابل درب ورودی تجمع کرده بودند، وارد ورزشگاه آزادی شد.
در ابتدای درب ورودی ورزشگاه آزادی نیز غرفه ای برای ارایه پیراهن نارنجی رنگ برای اعضای انجمن ام اس راه اندازی شده تا این عزیزان با پیراهن نارنجی رنگ که نماد این بیماری است در ورزشگاه حضور داشته باشند.
حدود 10 نفر از پیشکسوتان باشگاههای استقلال و پرسپولیس از جمله همایون بهزادی وارد ورزشگاه شدند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه پرسپولیس و استقلال را تشویق می کنند که پس از برده شدن نام هر یک از دو تیم هواداران مقابل به این مسئله عکس العمل نشان می دهند.
هواداران استقلال و پرسپولیس که به کری خوانی خود ادامه می دادند، فرهاد مجیدی و علی کریمی را تشویق کردند.
عکاسان و خبرنگاران زیادی برای پوشش این دیدار به ورزشگاه آزادی آمده اند
سالار شکیب دانشجو در مورد بازی دوستانه ستارگان در ورزشگاه گفت: این بازی خیریه است و برای همین به استادیوم آمده ام زیرا از تمام این بازیکنان در دوران نوجوانی خود خاطرات خوبی داریم.
سامان طحان خواه یکی دیگر از تماشاگران حاضر در ورزشگاه در خصوص این بازی می گوید: در سال های پیش نیز آث میلان برای بازی دوستانه به ایران آمد که شور و شعف خاصی را در بین دوستاران فوتبال ایجاد کرد و من امروز دوست دارم ادگارد داویدز را از نزدیک ببینم.
گایز کامندیکا، فرناندو هیرو و سالدیاگو سولاری از اسپانیا، گری لیتمانن از انگلیس، لوییز فیگو، ویتور بایا، فرناندو کوتو و پدرو پائولتا از پرتقال، فابیو کاناوارو از ایتالیا، بودو ایگنر از آلمان مارسل دزایی، کریستین کارمبئو از فرانسه، دوایت اورزلی یورک از ترینیداد و توباگو و ادگار داویتز هلند بازیکنان تیم ستارگان جهان هستند که بامداد امروز (جمعه) برای شرکت در بازی خیرخواهانه با تیم ستارگان ایران وارد کشورمان شدند.
میشل سالگادو و روبرتو کارلوس نیز چهارشنبه شب و زودتر از سایر بازیکنان ستارگان جهان وارد ایران شده بودند.
دیدار دو تیم ستارگان جهان و هنرمندان ایران امروز (جمعه) ساعت 17:45 دقیقه با هدف حمایت از بیماران ام اس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.


نوشته شده در   شنبه 7 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode