ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 شهريور 1394     |     کد : 93029

امام جمعه تبریز: آمریکا پرورش دهنده گروه های تروریستی در منطقه است

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریزگفت : آمریکا پرورش دهنده و ایجاد کننده گروه های تروریستی در منطقه است.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریزگفت : آمریکا پرورش دهنده و ایجاد کننده گروه های تروریستی در منطقه است.


آیت الله محسن مجتهدشبستری درخطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به حمایت های واشنگتن از تروریست های منطقه خاورمیانه، اظهارکرد : افکار عمومی در جهان به خوبی متوجه هستند که تروریست هایی همچون داعش، القاعده و طالبان با حمایت های مالی و تجهیزاتی آمریکا قدرت گرفتند و امروز امنیت منطقه را برهم زده اند.
وی با اشاره به ادعاهای مقامات آمریکائی درباره حمایت جمهوری اسلامی ایران از تروریسم، اظهارکرد: حمایت ایران از حزب الله لبنان حمایت از حق و دفاع از حقوق پایمال شده مردم مظلوم لبنان و فلسطین است.
آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد : اینکه دولتمردان آمریکا حزب الله لبنان را تروریسم قلمداد می کنند ادعایی بی اساس و غیرمنطقی است زیرا که حزب الله حامی مردم مظلوم و بی دفاع است.
وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، از دولتمردان خواست تا براساس اصول و ارزش های انقلاب و ویژگی های بارز این دو شهید که همان ساده زیستی، بی آلایشی، ولایت مداری و اخلاق مداری است، حرکت و رفتار کنند.
خطیب جمعه تبریز ، شهادت رجائی و باهنر را ضایعه ای بسیار مهم برای جمهوری اسلامی خواند و گفت : شهادت این دو مرد بزرگ و اخلاق مدار که ذوب درولایت بودند، مرز بین حق و ناحق را در میان افکار عمومی مشخص کرد .
آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه دولتمردان و مدیران دستگاه های اجرایی باید خصوصیات شهدای دولت از جمله اخلاص، تعبد، ولایت مداری، پرکاری و کم حرفی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند، از شهیدان رجائی و باهنر به عنوان سرمایه های گرانقدر جمهوری اسلامی یاد کرد که شهادت آنها موجب تحکیم پایه های نظام شد.
وی ، افتتاح طرح های مختلف درکشور و آذربایجان شرقی طی هفته دولت را بسیار مهم و قابل ستایش خواند و افزود : یکی از مهمترین طرح هایی که دراین روزها درتبریز به بهره برداری رسید راه اندازی فاز اول خط یک قطار شهری بود که برای مردم این شهر از اهمتی ویزه ای برخوردار است.
آیت الله مجتهد شبستری اضافه کرد: هرچند این طرح بعد از14 سال به بهره برداری رسید اما امیدواریم فازهای بعدی درکمترین زمان ممکن با همت و تلاش دولت و شهرداری افتتاح شده و دراختیار مردم قرار بگیرد.


نوشته شده در   جمعه 6 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode