ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 شهريور 1394     |     کد : 93023

دولت از واردات بی‌رویه کالاهای غیرضروری پرهیز کند

امام جمعه شهرستان آذرشهر با اشاره به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در کشور گفت: در مقابل دولت نیز باید از واردات بی‌رویه کالاهای غیرضروری پرهیز کند.

امام جمعه شهرستان آذرشهر با اشاره به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در کشور گفت: در مقابل دولت نیز باید از واردات بی‌رویه کالاهای غیرضروری پرهیز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان آذرشهر  با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوهای مسئولان و مدیران باشند، افزود: این دو شهید بزرگوار خدمت به مردم را اولویت کارها قرار داده بودند و با ساده زیستی تلاش می کردند تا مشکلات جامعه کاهش یابد.

وی سپس با اشاره به هفته دولت، از زحمات دولتمردان تشکر کرده و به دیدار هیئت محترم دولت با مقام معظم رهبری به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: کاهش تورم، آرامش و ثبات نسبی در زمینه اقتصادی، مهار نوسانات تند قیمت کالاها و پایان دادن به مذاکرات هسته ای خواسته مردم و رهبری است.

امام جمعه آذرشهر به ضرورت هوشیاری و عدم اعتماد به آمریکا تاکید کرد و گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید از دشمنان اسلام غافل بود.

حجت الاسلام نورپور به ضرورت حفظ و تقویت اتحاد و انسجام مردم و مسئولان و پرهیز از حاشیه سازی  و تفرقه افکنی تاکید کرد و افزود: یکی دیگر از نیازهای کشور توجه به مسائل فرهنگی و دینی مردم و توریج سبک زندگی اسلامی است.

وی به ضرورت حفظ شتاب پیشرفت علمی کشور نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت یازدهم که وارد سال سوم خدمت خویش شده در عمل به توصیه های مقام معظم رهبری و برآورده ساختن مطالبات ملی و انقلابی موفق باشد.

امام جمعه آذرشهر به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۴ نیز اشاره کرد و گفت: همه بدانند ما در آستانه انتخابات مهم نیاز به حفظ و تقویت برادری و اتحاد و ثبات و امنیت داریم و از هرگونه حاشیه سازی و زیر سوال بردن نهاد های انقلابی و مردمی به شدت باید پرهیز کرد.


نوشته شده در   جمعه 6 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode