ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 شهريور 1394     |     کد : 92979

آغاز به کار اولین کنفرانس کاربردی بهایابی و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد (PBB) در تبریز

اولین کنفرانس کاربردی بهایابی و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد( PBB ) در تبریز آغاز به کار کرد.

اولین کنفرانس کاربردی بهایابی و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد( PBB ) در تبریز آغاز به کار کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، اولین کنفرانس کاربردی بهایابی و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، با حضور مسئولان کشوری و استانی همچون شفیعی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، گرایی نژاد، مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،  اللهیار، رییس اداره آموزش و پرورش  و فنی و حرفه ای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، بهبودی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شهرتی فر فرماندار شهرستان تبریز و تعدادی از دانشجویان، اساتید دانشگاه و مردم  عادی آغاز به کار کرد.

 

از مهم ترین محورهای این همایش می توان به  بودجه ریزی برمبنای عملکرد،  داده کاوی و بودجهریزی بر مبنای عملکرد، بودجه ریزی بر مبنای عملکرد فازی، برنامه ریزی استراتژیک و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، نقش فناوری اطلاعات در بهایابی و بودجه ریزی برمبنای عملکرد، معرفی تجربیات موفق بودجه ریزی و بهایابی و غیره اشاره کرد.

 

 رییس اولین کنفرانس کاربردی بهایابی و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد ( PBB ) در تبریز گفت: 302 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که 80 مقاله برای ارائه در مراسم اختتامیه همایش، انتخاب شده است.

 

 احمدی با اشاره به برخی از اقدامات و فعالیت های موفق دانشگاه فنی و حرفه ای، اظهار کرد: شرکت فعالان بخش خصوصی، اساتید دانشگاه، دانشجویان و مسئولان تراز اول کشوری از مهم ترین تفاوت های این کنفرانس با دیگر کنفرانس های کلیشه ای دیگر بود.

 

گفتنی است نرم افزار فراسوی بهایابی برمبنای فعالیت (BABC ) و فراسوی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد  نیز در حاشیه این کنفرانس به دست رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور رونمایی شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode