ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 31 مرداد 1394     |     کد : 92776

دولت کوچکترین قدمی برای گسترش فرهنگ حجاب در جامعه برنداشته است

امام جمعه شهرستان آذرشهر با انتقاد از گسترش بی حجابی در کشور گفت: دولت کوچکترین قدمی در خصوص گسترش فرهنگ حجاب در جامعه برنداشته است.

امام جمعه شهرستان آذرشهر با انتقاد از گسترش بی حجابی در کشور گفت: دولت کوچکترین قدمی در خصوص گسترش فرهنگ حجاب در جامعه برنداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود نورپور ظهر امروز و در خطبه های نماز جمعه شهرستان آذرشهر با تاکید بر ضرورت رعایت تقوای الهی گفت: توطئه های دشمنان بر ملت ایران اثر ندارد و تقوای الهی بزرگترین عامل برتری نظام و مردم است.

وی همچنین با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و همچنین تبریک میلاد حضرت احمد بن موسی(ع)، ادامه داد: تربت پاک این سه بزرگوار از جمله امام رضا(ع) تضمین کننده استقلال و امنیت کشور بوده و ما را از خطرات حفظ می کند.

حجت الاسلام نورپور با بیان اینکه امام رضا(ع) جانشین برحق پیامبر اکرم(ص) و ذخیره بزرگ الهی هستند، گفت: ایشان در زمان خودشان سرامد بودند و وارث کمالات جدشان هستند.

وی با تاکید بر ضرورت خودداری از اسراف و تجمل گرایی در جامعه افزود: اسراف در مصرف آب و انرژی معضل بزرگ جامعه ما به حساب می آید که نیاز همه برای صرفه جویی در نعمات الهی کوشان باشند.

امام جمعه شهرستان آذرشهر با اشاره به روزجهانی مسجد نیز گفت: مساجد نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که باید حفظ شوند. مسجد در تاریخ اسلام نیز جایگاه ویژه ای داشت.

وی با انتقاد از گسترش بی حجابی در  کشور گفت: دولت کوچکترین قدمی در خصوص گسترش فرهنگ حجاب در جامعه برنداشته است.

امام جمعه شهرستان آذرشهر مجلس را نیز در زمینه عدم گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مقصر دانست و گفت: باید همه نهادها به همراه خانواده ها برای گسترش حجاب در جامعه قدم بردارند.


نوشته شده در   شنبه 31 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode