ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 31 مرداد 1394     |     کد : 92767

امام جمعه تبریز: نظام سلطه از توانمندی دفاعی ایران هراس دارد

نماینده ولی فقیه در آذرباجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه نظام سلطه از توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران هراسناک است و درصدد جلوگیری از ساخت موشک های بالستیک توسط دانشمندان نظامی ماست ،گفت: به فرموده رهبری پیشرفت نظامی برای آمادگی بیشتر کشور در مقابل دشمنان رامتوقف نخواهیم کرد .

نماینده ولی فقیه در آذرباجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه نظام سلطه از توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران هراسناک است و درصدد جلوگیری از ساخت موشک های بالستیک توسط دانشمندان نظامی ماست ،گفت: به فرموده رهبری پیشرفت نظامی برای آمادگی بیشتر کشور در مقابل دشمنان رامتوقف نخواهیم کرد .


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به نام گذاری 31 مرداد با عنوان روز صنایع دفاعی اظهارکرد: از فواید صنایع دفاعی پیشرفت در زمینه توان بازدارندگی کشور است .
وی با اشاره به پیشرفت های قابل توجه کشور در صنایع دفاعی یادآوری کرد: در دوران دفاع مقدس هم این توانمندی در پیروزی های رزمندگان ما بسیار موثر بود .
امام جمعه تبریز همچنین با گرامی داشت هفته کرامت ، وجود حرم مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران را تضمین کننده امنیت در کشور دانست و گفت: امام زمان (عج) این کشور را در برابر خطرات تضمین کرده اند.
وی با توجه به فرا رسیدن هفته دولت ، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهارامیدواری کرد : مسوولان اخلاص و ساده زیستی را از این دو بزرگوار درس بگیرند .
آیت الله مجتهد شبستری همچنین به مناسبت روز جهانی مساجد ، به جایگاه و نقش مساجد در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها به منظور لطمه زدن به وحدت مسلمانان اقدام به آتش زدن مسجد الاقصی کردند .
وی همچنین با گرامیداشت هفته حج و تبیین فلسفه حج گفت: در صورتی که این واجب الهی با معرفت و شناخت کامل صورت گیرد موجب تحول روح انسان می شود.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه بخشش گناهان گذشته و آینده از ثمرات حج شمرده شده است، اظهارکرد: انسانی که به معرفت الهی دست یابد دیگر مرتکب گناه نمی شود.
وی با اشاره به برگزاری مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در تهران و ملاقات اعضای این مجمع با مقام معظم رهبری ، فرمایشات رهبری در این ملاقات از جمله حفظ وحدت و بصیرت ، شناخت و خنثی سازی توطئه های دشمنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مذاکرات هسته ای راه نفوذی برای دشمنان ما از جمله امریکا نخواهد بود و با تمام توان راه های نفوذ در بخش های مختلف سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی را خواهیم بست .
همچنین پس از اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) تبریز ، توسط یکی از خدام حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ، صلوات خاصه آن حضرت قرائت شد .
کاروان خادمان رضوی تا چهارم شهریور در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی 140 برنامه فرهنگی برگزار می کنند که حضور در نماز جمعه و انتقال عطر و بوی حرم رضوی با صلوات خاصه آن حضرت نمونه ای از این برنامه ها می باشد .


نوشته شده در   شنبه 31 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode