ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 تير 1387     |     کد : 926

امام جمعه شهرستان مهربان: آزمايش موشكي كشورمان هشدار قاطع و واضحي به غرب بود

حجت الاسلام قهرمان احمدي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرستان مهربان به بازتاب جهاني مانور موشكي سپاه پاسدران انقلاب اسلامي اشاره كرد و اظهار داشت: در حالي كه طي هفته هاي گذشته آمريكا و صهيونيست ها با هدف تأثيرگذاري بر فضاي هسته اي، بر حجم عمليات رواني خود درباره شكل گيري تهديدهاي جديد عليه ايران به شدت افزوده بودند، رزمايش موشكي موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامي آنها را به سرعت به تعديل نظراتشان وادار كرد و از همان ساعات اوليه با بازتاب هاي فراواني در سطح رسانه هاي جهاني روبرو شد.
وي در ادامه گفت: عموماً در تفسير و تحليل آنها اين نكته وجود داشت كه ايران نشان داد آمادگي پاسخ به هرگونه تهديدي را دارد، آزمايش موشكي موفقيت آميز و همزمان 9 موشك دوربرد و ميان برد همچنين آزمايش موشكي نيروي هوايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، حامل چند پيام بود و نشان داد كه ايران قادر است اسرائيل و پايگاه هاي آمريكا را در منطقه مورد هدف قرار دهد، ضمن آنكه اين آزمايش موشكي كشورمان هشدار قاطع و واضحي به غرب و واكنشي به رزمايش هوايي اخير اسرائيل بود.
امام جمعه مهربان اظهار داشت: ايران اسلامي نشان داد كه هيچ واهمه اي از صحبت ها، تهديدها، ايجاد جنگ رواني، تبليغاتي و مانورهاي نظامي اسرائيل و آمريكا ندارد و به دشمنان خود به طور قاطع هشدار داد كه موشك هاي ما همواره آماده پرتاب به سوي هر متجاوزي كه قصد تعدي و تجاوز به كشور ما را داشته باشد، است.
احمدي با اشاره به اين كه پاسخ ايران در يك درگيري واقعي به مراتب بسيار كوبنده تر از هر زمان ديگري خواهد بود تصريح كرد : تهديد نظامي قادر نيست انقلاب باشكوه ملت ايران را از پا درآورد و آزمايش موشكي موفقيت آميز نيروي هوايي سپاه پاسداران نشان داد كه سرعت و دقت عمل، هدف گيري دقيق و هوشمندانه از ويژگي هاي قدرت موشكي ايران است.
خطيب جمعه مهربان از تلاش هاي ارزشمند و مجاهدت هاي بي شائبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جهت حراست از تماميت ارضي كشور اسلاميمان و رهاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي تقدير كرد.
وي در ادامه به وضعيت پرونده هسته اي ايران اشاره كرد و اظهار داشت: آقاي سولانا، مسئول سياسي اتحاديه اروپا در سفر اخير خود به كشورمان از طرف كشورهاي 1+5 حامل سه نامه بود كه اولي بسته پيشنهادي 1+5 و دومي نامه اي با امضا وزراي خارجه 6 كشور آمريكا، انگليس، فرانسه، چين، روسيه و آلمان خطاب به وزير امور خارجه كشورمان و سومي يك نوشته غيررسمي بود، كشورهاي 1+5 در بسته پيشنهادي خود از ايران خواسته بودند در آغاز مذاكره اصلي براي مدت 6 هفته غني سازي اورانيوم را به حالت تعليق در آورند و در مقابل كشورهاي 1+5 نيز قطعنامه هاي قبلي را منتفي شده اعلام كنند.
امام جمعه مهربان تصريح كرد: مهم ترين اميد غرب اين بود كه به محض گشوده شدن اين بسته در ايران، اختلاف در تصميم سازي بين مسئولان نظام ايجاد شود و اين اختلافات توسط مزدوران داخلي و مزدوران جيره خوار آنها به روابط دولت و ملت هم سرايت كرده و از دل اين اختلاف هاي تو در تو، راهي براي تضعيف و تعطيل اراده ايران اسلامي براي پيمودن راهي كه آن را به قدرتي بي بديل تبديل مي كند بيابند.
وي گفت: سرمايه گذاري روي اختلافات داخلي به وضوح مهم ترين نقطه اميد غربي ها در چند ماه گذشته بوده و مي توان با اطمينان حدس زد كه در ماه هاي آينده تا زمان انتخابات رياست جمهوري دهم ادامه خواهد داشت.
احمدي با اشاره به برخي اخبار موثق در مورد فعاليت سفارتخانه يك كشور غربي براي احساسي نشان دادن عملكرد دولت نهم در مورد پرونده هسته اي افزود: بعضي اخبار موثق حكايت از آن دارد كه سفارتخانه يك كشور اروپايي در تهران و عضو گروه 1+ 5 در نشست هاي مكرر و پنهاني با سرمايه داران و شماري از اهل رسانه مخالف نظام، از آنها خواسته اند در تبليغات شفاهي و يا از طريق نفوذ در رسانه ها تصميم سازي ها و سياست پردازي هاي هسته اي دولت نهم را فاقد پشتوانه كارشناسي و صرفاً احساسي معرفي كنند و اين در حالي است كه ملت و دولت ايران و مجموعه نظام اسلامي به حول و قوه الهي مصمم هستند راه عزتمندانه خود را كه همانا دستيابي كامل به انرزي صلح آميز هسته اي و استفاده بهينه از آن در پيشرفت و ترقي اين مردم است به خوبي طي نمايند.
خطيب جمعه مهربان به آمريكا اطمينان داد كه آفتاب لب بام كاخ سفيد مجبور است حسرت ناكامي در مقابل اراده ملت ايران را تا پايان عمر در دل خود تحمل كند.
وي در پايان درگذشت استاد اخلاق حوزه عليمه قم، آيت الله اشتهاردي را به عموم مومنان و علماي حوزه هاي علميه و شاگردان آن بزرگوار و بيت مكرمش تسليت و تعزيت گفت.
احمدي همچنين ايام ماه رجب را به ملت ايران و مسلمان جهان تبريك گفت.


نوشته شده در   جمعه 21 تير 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode