ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 25 مرداد 1394     |     کد : 92584

جشنواره تبریزیم، نقطه امید اصلاح رفتارهای شهروندی است

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز گفت: جشنواره نمایش های فضای باز شهر و شهروندی تبریزیم به سبب ماهیت خود، نقطه امید اصلاح رفتارهای شهروندی است

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز گفت: جشنواره نمایش های فضای باز شهر و شهروندی تبریزیم به سبب ماهیت خود، نقطه امید اصلاح رفتارهای شهروندی است .

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی اظهار کرد: جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم به دلیل ماهیت خود که در پیوند با شهروندان و تلاش برای اصلاح الگوی رفتار شهروندان، یکی از مهمترین اتفاقات هنری تبریز است که چهارمین دوره برگزاری خود را تجربه می کند .

 

وی افزود: این جشنواره به دلیل ماهیت اصلی خود که به رفتارهای شهروندان توجه دارد و می کوشد برخی از کج رفتاری ها و اخلاق سو را به شهروندان متذکر شود، برای شهرداری تبریز به عنوان نهاد متولی شهر و شهروندان به عنوان کسانی که همه روزه در این شهر مراودات خود را سامان می بخشند، واجد فصول مشترکی است .

 

حمیدی اظهار کرد: از این رو این جشنواره می تواند دغدغه های این دو مجموعه را در بطن خود متذکر شود و به ایجاد مجموعه ای از خلاقیت های فرهنگی در کنار مطالبات شهرداری کمک کند .

 

وی با بیان اینکه تئاتر یکی از رساترین زبان ها در بیان مفاهیم اجتماعی و فرهنگی است، بیان کرد: به کمک این واسطه  می توان زمینه ارتقای فرهنگ شهروندی را فراهم آورد .

 

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص بهره گیری از زبان هنر برای بیان مسایل فرهنگی، تاکید کرد: ما باید از این ابزار به واسطه جشنواره تبریزیم، بهره ببریم و زمینه را بری بالندگی بهتر جامعه فراهم کنیم .

 

حمیدی عنوان کرد: همه فعالان فرهنگی و مدیریتی جامعه باید برای مفاهیم و آموزشی های شهروندی، هنر را به عنوان یک واسطه در نظر بگیرند و با زبان تاثیر گذار هنر، انتقال مفاهیم را در مقام یک اصل خدشه ناپذیر محملی برای کسب نتایج مطلوب قلمداد کنند .

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است جشنواره چهارم تبریزیم به این سبب بتواند با جذب مخاطبان خود در همه سطوح، اعم از هنرمندان و شهروندان اثر گذاری خود را نشان دهد و تبدیل به یک جریان فرهنگی موفق شود


نوشته شده در   يکشنبه 25 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode