ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 24 مرداد 1394     |     کد : 92537

باخت استقلال به ذوب آهن و قعر نشینی پرسپولیس

در ادامه بازی‌های فوتبال هفته سوم لیگ برتر فوتبال سرخابی‌های پایتخت به حریفانشان باختند.

در ادامه بازی‌های فوتبال هفته سوم لیگ برتر فوتبال سرخابی‌های پایتخت به حریفانشان باختند.

به گزارش ايسنا؛ در ادامه بازيهاي هفته سوم ليگ برتر فوتبال؛ تراكتور سازي و راه آهن به نتيجه مساوي يك بر يك رضايت دادند.استقلال خوزستان دو بر صفر فولاد را شكست داد؛ بازي تيم هاي سايپا و پديده با نتيجه دو بر يك سود نارنجي پوشان تمام شد و ديدار تيم هاي استقلال و ذوب آهن با دوگل به سود حريف اصفهاني پايان يافت:

    تراکتورسازی 1 - راه‌آهن 1

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و راه آهن در ورزشگاه یادگار امام(ره) در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا سروش رفیعی در دقیقه 22 گل اول تراکتورسازی را پیش انداخت اما این نتیجه تا پایان تداوم نداشت و راه‌آهنی‌ها موفق شدند گل مساوی را توسط امیر نصرآزادانی در دقیقه 88 به ثمر رسانند.

یان رمزی، آگوستو سزار دوسانتوس موریرا و سعید آقایی از تراکتورسازی و حسین کریمی از راه‌آهن با کارت زرد داور جریمه شدند.

تراکتورسازی در دوبازی قبلی خود مقابل نفت تهران به تساوی و مقابل گسترش فولاد به برتری رسیده بود. راه‌آهنی‌ها نیز در هفته اول مقابل فولاد خوزستان به تساوی و در هفته دوم با دو گل از تیم سایپا شکست خورده بودند.این دیدار برخلاف انتظار با استقبال بسیار کم تماشاگران تبریزی در ورزشگاه خانگی همراه بود.

    استقلال صفر- ذوب آهن 2

 دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن از هفته سوم رقابت های لیگ برتر با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید. در این دیدار دو نیمه متفاوت از سوی دو تیم ارائه شد. در نیمه نخست آبی های پایتخت مالک بازی بودند و در نیمه دوم ذوب آهنی ها کاملا بر بازی سوار شدند. با پیروزی ذوب آهن برابر استقلال، پرسپولیس قعرنشین لیگ برتر شد.

در این نیمه آبی‌های پایتخت کاملا بر بازی سوار بودند و ذوب‌آهنی‌ها بیشتر چشم به ضد حملات دوخته بودند. نخستین فرصت جدی این دیدار را استقلالی‌ها توسط خسرو حیدری در دقیقه هشتم به دست آورد. حرکت انفرادی او پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن با جا گذاشتن دو بازیکن همراه بود و شوت او را مظاهری به خوبی دفع کرد.

در دقیقه 10 نیز پاس عالی انصاری به برهانی او را موقعیت بسیار خوبی قرار داد اما شوت برهانی از بالای دروازه ذوب‌آهن راهی اوت شد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 24، پروپئیچ که نخستین بازی‌اش را برای استقلال انجام می‌داد، صاحب موقعیت خوبی برای شوتزنی شد اما مظاهری توپ این بازیکن را دفع کرد. این بازیکن در دقیقه 32 بازی در داخل محوطه شش قدم دروازه ذوب آهن صاحب توپ شد اما واکنش مظاهری توپ این بازیکن را دور کرد تا بازی همچنان بدون گل مساوی باقی بماند.

استقلال در دقیقه 35 این دیدار روی یک توپ برگشتی از کرنر ارسال شده هم فرصت خوبی را بدست آورد اما ضربه حیدری از بالای دروازه راهی اوت شد.

با آغاز نیمه دوم، برخلاف نیمه اول این ذوب آهن بود که بر بازی سوار شد و با فشار و حمله از جناح چپ استقلال موقعیت های خوبی را برای خود فراهم می کرد. در یکی از این موقعیت ها و در دقیقه 51 ارسال یک پاس تیز از جناح چپ استقلال می توانست فرصت خوبی را برای رجب زاده ایجاد کند اما مگویان با تکلی به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه بازهم این ذوب آهنی ها بودند که روی دروازه استقلال خطرساز بودند و آبی های پایتخت به ضد حملات چشم دوخته بودند.

در دقیقه 62 این دیدار فشار ذوب آهنی ها از جناح چپ استقلال جواب داد و پاس عرضی هافبک ذوب آهن با اشتباه عجیب مگویان و خرسندنیا همراه شد تا احسان پهلوان براحتی دروازه نیمه خالی استقلال را باز کند و حساب کار را یک بر صفر به سود تیمش کند.

در ادامه و در دقیقه 69 احسان پلهوان می توانست روی یک شوت از پشت محوطه جریمه بازهم دروازه استقلال را باز کند اما واکنش رحمتی مانع از این اتفاق شد. در دقیقه 72 نیز شوت خوب کاوه رضایی را رحمتی با واکنشی خوب به کرنر فرستاد.

در دقیقه 77 این دیدار استقلال این فرصت را داشت که بازی را به تساوی بکشاند. موقعیت خوب ایجاد شده برای پروپئیچ در مصافی تک به تک با مظاهری می توانست با گل همراه شود اما واکنش خوب مظاهری بازهم مانع گلزنی آبی ها شد. تنها یک دقیقه بعد مهران قنبری در موقعیتی مشابه با رحمتی قرار گرفت که این بار دروازه بان استقلال مانع از گلنزی ذوب آهنی ها شد.

در دقیقه 82 این دیدار ذوب آهن بازهم فرصت گلزنی از دست داد. این بار شوت کاوه رضایی از زاویه ای بسته با اشتباه رحمتی همراه شد اما این دروازه بان آنقدر خوش شانس بود که توپ خط دروازه استقلال را طی کند و به گل دوم تبدیل نشود.

با این حال این پایان کار نبود و در دقیقه 87 این دیدار غافلگیر شدن مدافعان استقلال با اشتباه فردی حاج محمد همراه شد تا مرتضی تبریزی تازه به میدان آمده گل دوم را برای ذوب آهن بزند. در ادامه حملات در تیم نتیجه ای نداشت تا این دیدار دو بر صفر به سود ذوب آهن به پایان برسد.

    سایپا 2 - پدیده یک

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پدیده در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه دو بر یک به سود سایپا پایان یافت.

در این دیدار غلامرضا رضایی در دقایق 13 و 67 دوبار برای سایپا گلزنی کرد و گل پدیده نیز با اشتباه بازیکنان سایپا و در یک گل به خودی به ثمر رسید.

ایگور پراهیچ از پدیده دراین دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.سایپا با این برد 7 امتیازی شد و پدیده نیز پس از دو تساوی در هفته‌های اول و دوم نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد.

    فولاد خوزستان 0 - استقلال خوزستان 2

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان در هفته‌دوم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به اتمام رسید.

در این دیدار حسن بیت سعید در دقیقه 54 برای استقلال خوزستان گلزنی کرد، بازیکنی که دوگل تیمش درهفته گذشته مقابل پرسپولیس تهران را نیز به ثمر رسانده بود. فرشاد جان فزا نیز موفق شد گل دوم استقلالی‌ها را به ثمر برساند.

طیبی، کولیبالی و کعبی از استقلال خوزستان و انصاری و ابراهیمی از فولاد در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

فولادی‌ها در دو هفته گذشته دو تساوی به دست آورده بودند و استقلال خوزستان نیز که در هفته اول مقابل سپاهان شکست خورده بود در هفته دوم پرسپولیس را از پیش رو برداشت.


نوشته شده در   شنبه 24 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode