ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394     |     کد : 92525

امام جمعه میانه: جهان اسلام چاره ای جز استکبارستیزی و مقاومت ندارد

امام جمعه میانه با اشاره به روز مقاومت اسلامی گفت: جهان اسلام اکنون در شرایطی است که چاره ای جز استکبارستیزی و مقاومت ندارد.

امام جمعه میانه با اشاره به روز مقاومت اسلامی گفت: جهان اسلام اکنون در شرایطی است که چاره ای جز استکبارستیزی و مقاومت ندارد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه های پرشکوه عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: جامعه استکباری به سرد مداری آمریکا و همراهی کشورهای متحد و گروهک های تروریستی تصمیم به محو اسلام و کنترل انقلاب اسلامی ایران گرفته است.
وی با غیر قابل اعتماد خواندن آمریکا، با اشاره به فرارسیدن سالگرد کودتای ننگین 28 مرداد، خاطرنشان کرد : آمریکا با جنایت های زیادی که در تاریخ علیه کشور ما انجام داد، خوی استکباری خود را به نمایش گذاشت و تا کنون نیز شاهد ادامه این روند از طرف این کشور هستیم.
حجت الاسلام حامدی، با بیان اینکه این حادثه به ما ثابت می کند در هیچ زمانی نباید به آمریکا اعتماد داشته باشیم، اضافه کرد: پیامد اعتماد به آمریکا پیشامد کودتای 28 مرداد و حوادث بسیار زیادی چون فتنه 88 است که باید در این زمینه ملت هوشیار باشد.
امام جمعه میانه با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، خطاب به خانواده ها گفت: به فرزندان خود به ویژه دختران توجه کنید، چرا که دختران گل های خانه و منشأ عاطفه و محبت هستند.
حامدی با گرامیداشت 26مرداد سال 1369 به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ، ایستادگی و مقاومت آزادگان را ستود و افزود: امنیت ما مرهون فداکاری های شهدا ، جانبازان، آزادگان و صبر و استقامت ملت است.
حجت الاسلام حامدی با اشاره به دوم شهریور، به مناسبت ورود هیئت خادمین آستان مقدس حضرت موسی الرضا (ع)، افزود : درآستانه دهه کرامت و با ورود این خادمین مقدس به شهرستان میانه دهه ی پرفیض و برکتی در این شهر رقم خواهد خورد.
وی خواستار حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهید پرور میانه در این مراسم شد و اظهار کرد: برنامه های خادمین آستان مقدس امام رضا (ع) به زودی از طریق رسانه های ارتباط جمعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.


نوشته شده در   جمعه 23 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode