ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394     |     کد : 92522

امام جمعه مراغه: مقاومت اسلامی در برابر حاکمیت ظلم مهمترین آرمان ولایت فقیه است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مقاومت اسلامی در برابر حاکمیت ظلم و استبداد مهمترین آرمان ولایت فقیه بوده و برای تحقق اهداف این مقاومت از تمامی جبهه های مردمی حمایت می شود.


عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مقاومت اسلامی در برابر حاکمیت ظلم و استبداد مهمترین آرمان ولایت فقیه بوده و برای تحقق اهداف این مقاومت از تمامی جبهه های مردمی حمایت می شود.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز مقاومت اسلامی و پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه، افزود: محور قرار دادن آموزه های الهی و ائمه اطهار (ع) همیشه در مقاومت اسلامی مد نظر بوده و با توجه به این آرمان ها، این مقاومت همیشه با امکانات کم و اعتقادی قوی، پیروز شده است.

وی اظهارکرد: ایران، عراق، یمن و لبنان به مانند شمشیری برنده در مقابل دشمنان اسلام قرارگرفته اند و دست های خیانتکاران به اسلام و مسلمین را با قدرت قطع خواهند کرد.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به قدرت حزب الله در برابر دشمنان اسلامی به ویژه رژیم صهیونیستی، گفت: حزب الله نیز همانند انقلاب اسلامی ایران همیشه اهداف خود را بر اساس آموزه های ائمه اطهار (ع) دنبال کرده و تا کنون پیروز میدان است.
آیت الله پورمحمدی، با اشاره به اول ذی القعده سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، ادامه داد: دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای تبیین و بازخوانی فرهنگ ائمه معصومان(ع) و به ویژه فرهنگ رضوی در بین جوانان و نوجوانان است.
وی یادآوری کرد: وجود نازنین امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) در کشور ما نعمتی برای ایران بوده و تمامی معنویت و موفقیت های انقلاب اسلامی ایران در سایه این دو عزیز و آموزه های الهی بدست آمده است.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به پیش رو بودن دهه کرامت، برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این دهه برای نشر و ترویج فرهنگ و معارف دینی ضروری است.
آیت الله پورمحمدی، همچنین با اشاره به آغاز هفته حج افزود: این کنگره بزرگ اسلامی شناسنامه وحدت و همبستگی امت اسلام بوده که در مدت زمانی معین یکپارچگی خود را به نمایش می گذارند.
وی اظهار کرد: در سال گذشته در کشور حاشیه هایی برای این کنگره عظیم ایجاد شد اما مردم باید به این نکته توجه کنند که این اتفاق ها ربطی به اصل حج نداشته و برخی اهانت ها به مردم ایران توسط عده ای وهابی انجام شده است.
وی گفت: تبلیغات منفی برای حج از راهکارهای فرقه وهابیت است تا ایران اسلامی و مذهب شیعه را از مکه و خانه خدا دور کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت، در147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 23 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode