ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394     |     کد : 92516

امروز دنیا به ایران اسلامی به چشم یک ابرقدرت نگاه می کند

امام جمعه بناب نیز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب گفت: امروز عزت و عظمت جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا، ایثارگری جانبازان و بسیجیان جان برکف است.


امام جمعه بناب نیز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب گفت: امروز عزت و عظمت جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا، ایثارگری جانبازان و بسیجیان جان برکف است.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی با بیان اینکه این نظام مولود استقامت و مولود مقاومت است، اظهار کرد: در مقاطع حساس مردانی مقاومت کردند، جهاد کردند و تا حد اخلاص و فداکاری پیش رفتند و این نظام را به ارمغان آوردند.

وی افزود: با آماده شدن بستر، امروز نوبت به من و شما رسیده تا برای صیانت از نظام صبر و مقاومت به خرج دهیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت ۲۲ مردادماه که بنام روز مقاومت نامگذاری شده است؛ یادآور شد: در سال ۱۳۸۵ در جنگ ۲۳ روزه رزمندگان مقاومت با ایستادگی در برابر رژیم اسرائیل غاصب ضمن اثبات پیروزی خون برشمشیر درس بزرگی را به اسرائیلی ها دادند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا اظهار کرد: امروز به ایران اسلامی به چشم یک ابرقدرت نگاه می کنند و این جایگاهی است که خداوند به ما داده و وظیفه یکایک ماست که با این نعمات خداوندی درست معامله کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب سپس با انتقاد از کمرنگ شدن ارزشهای دینی در جامعه تصریح کرد: باید مراقب حجاب و ترویج بی بندو باری و جشنهای عروسی باشیم.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با تأکید بر حفظ شعائر اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: باید نعمتی را که خداوند در سایه خون پاک شهدا، فداکاری جانبازان و بسیجیان سلحشور به ما داده است، از این نعمت ها قدردانی نموده و ضمن مراقبت از ارزشها و نگهداری حریم خداوندی، از قضاوتهای ناروا در جامعه پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: مشاهده برخی بدحجابی ها در خیابانهای بناب برازنده این شهرستان نیست و شهرستانی که زنان و بانوان آن به رعایت حجاب شهره دارند، نباید گذاشت عده ای با پوشش ها و ظاهری نامناسب قیافه این شهر را تغییر دهند.


نوشته شده در   جمعه 23 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode