ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394     |     کد : 92507

امام جمعه تبریز: معتقدم نباید به بی بی سی فارسی مجوز حضور در ایران صادر می شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به مجوز وزارت ارشاد برای حضور یک هفته ای تیم بی بی سی فارسی در ایران، گفت: معتقدم حتی به مدت یک روز هم نباید به آنها اجازه ورود به ایران صادر می شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به مجوز وزارت ارشاد برای حضور یک هفته ای تیم بی بی سی فارسی در ایران، گفت: معتقدم حتی به مدت یک روز هم نباید به آنها اجازه ورود به ایران صادر می شد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه افزود : نباید به رسانه ای که افکار بیگانگان و دشمنان نظام را ترویج و اخبار داخلی را تحریف می کنند، مجوز ورود به کشور صادر شود.

وی با بیان اینکه درآستانه سالروز کودتای آمریکایی، انگلیسی 28 مرداد واقع شده ایم، ادامه داد : در 100 سال اخیر غربی ها ضربه های بسیاری به ایران زدند به خصوص در کودتای 28 مرداد و همچنین در فتنه 88 آمریکا، انگلیس و اسراییل به وسیله برخی افراد فتنه گر داخلی توانستند در کشور مسایل و مشکلاتی را به وجود آوردند.
وی اظهار کرد : 28 مرداد سال 32 حکومت دکتر مصدق به وسیله اراذل و اوباش و برخی سیاستمداران خود فروخته ساقط شد ولی اشکال اصلی این قضیه عدم حضور مردم در صحنه بود که موجب شد این اتفاق بیفتد.
امام جمعه تبریز افزود: اکنون نیز عده ای غرب زده به این موضوع توجه نمی کنند که آمریکا همیشه به فکر این است که دوباره به کشور ایران مسلط شود و کودتای 28 مرداد دیگری را تکرار کند.
وی تاکید کرد : بیگانگان به خصوص آمریکا و انگلیس بدانند شرایط امروز ایران همچون شرایط 28 مرداد سال 32 نیست اکنون به برکت انقلاب اسلامی، حکومت مردمی شده و مردم کاملا در صحنه حاضر هستند.
آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه شرایط خاص کنونی قابل مقایشه با 28 مرداد سال 32 نیست، گفت: امروز عموم مردم و ارتش مکتبی، سپاه و بسیج گوش به فرمان رهبری هوشیار و فرزانه بوده و قوای سه گانه حکومتی مورد حمایت رهبر معظم انقلاب و مردم است.
وی اظهارکرد : دشمنان خارجی و مزدوران آنها بفهمند هیچ قدرتی در شرایط فعلی کشور نمی تواند به حکومت اسلامی ما کوچکترین آسیب و ضربه ای وارد کند.
نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی با اشاره به مسایل بین المللی، افزود: روز گذشته در کشور عراق انفجاری رخ داد که حداقل 55 نفر کشته و 200 نفر مجروح برجای گذاشت که مسوولیت آنرا گروهک تروریستی داعش به عهده گرفته است.
وی ادامه داد: وقتی آمریکا از سلطه و حتی از تجریه به عراق و سوریه مایوس و ناامید شد، این جانواران خطرناک را جهت ایجاد اخلال در امنیت این کشورها فرستاد تا بدین طریق امنیت اسراییل تثبیت شود.
آیت الله مجتهد شبستری گفت : دلایل و شواهد فراوانی وجود دارد که آل سعود هم با اسراییل رفیق بوده و داعشی ها را تربیت کرده است.
وی اظهارکرد: اختلافی در تشکیلات سلطنتی آل سعود بر سر قدرت آینده به وجود آمده که امید است این آتش اختلاف لانه زنبور داعشی ها را نیز با خود بسوزاند.
امام جمعه تبریز با اشاره به 26 مرداد سالروز بازگشت نخستین گروه از آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، افزود: یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می داریم و از صبر و استقامت آنان تقدیر می کنیم.
وی اضافه کرد: آزادگان دوران سختی سپری کردند آنان با اعتقاد و دین خود وابستگی به انقلاب و رهبری را حفظ کردند و اسباب آبرومندی برای ملت ایران شدند.
آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و نامگذاری آن به عنوان روز دختر، گفت: در حدود یک قرن است که استکبار جهانی تلاش می کند زنان را از هویتشان بیگانه کند در حالی که اسلام با نظر کرامت به زنان نگاه می کند.
وی ادامه داد: بانوان و دخترانی که اهل نماز، مسجد، رعایت عفاف و حجاب خود هستند ضروری است با رفتار و گفتار خود زنان دیگر را امر به معروف و نهی از منکر کنند.


نوشته شده در   جمعه 23 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode