ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 مرداد 1394     |     کد : 91971

امام جمعه هشترود: فرش قرمز برای جنایتکاران پهن نشود

امام جمعه هشترود از دولت خواست نسبت به سفر بعضی مقامات کشورها به ایران، بعد از مذاکره دقت کند و تجدیدنظر داشته باشد.

امام جمعه هشترود از دولت خواست نسبت به سفر بعضی مقامات کشورها به ایران، بعد از مذاکره دقت کند و تجدیدنظر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: آمریکا خونخوار جهانی است و نباید به آن اعتماد بیش از حد کرد.
وی افزود: آمریکا آن‌قدر فریب‌کار و خبیث است که جنایت‌های صورت گرفته در کشورهای دیگر از جمله عراق، افغانستان، یمن و حتی در جنگ جهانی دوم را نوعی خدمت به جامعه بشری می‌داند.
خطیب جمعه هشترود افزود: بعضی کارهای آمریکایی‌ها در کنگره بوی جنگ‌طلبی می‌دهد و حرکات شیطانی و رذیلانه آمریکایی‌ها پیامی به دولتمردان است که ما راضی برای توافق نیستیم و دولتمردان باید هوشیار و آگاهانه وارد عمل بشوند.
رحیمی ادامه داد: در طول تاریخ ایران تجربه زیادی دارد و دولتمردان باید از این تجارب استفاده کنند و متن توافق‌نامه را به دقت مطالعه کنند و امضاء کنند و هیچ باجی به آمریکا و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب ندهند.
امام جمعه هشترود با اشاره به سفر فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه  گفت: فرانسه نماینده رژیم صهیونیست‌هاست و ملت ایران و مسلمانان به هیچ وجه کارهای خبیثانه و دشمنانه آنها را در اهانت به پیامبر (ص) و قرآن کریم و ارسال خون‌های آلوده به بیماری ایدز از یاد نبرده‌اند.
رحیمی گفت: براساس مبانی دینی تا زمانی که آمریکا و هم‌پیمانان آنها دست از جنایت و آدمکشی بر نداشته باشند نباید بر اساس تولی و نبری سازش با آنها امکان‌پذیر نیست.
وی از دولت خواست نسبت به سفر بعضی کشورها به کشورمان بعد از مذاکره دقت کند و تجدید نظر داشته باشد.
امام جمعه هشترود در ادامه به سخنان مبهم  رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به رقم‌های عجیب و غریبی از میزان دلارهای بلوکه شده گفت: دشمن خودش اعتراف می‌کند 150 میلیارد دلار پول بلوکه ایران را داریم امام دولتمردان ما این رقم را به حد ناچیز اعلام می‌کنند.
وی گفت: قبل از مذاکره اعلام می‌شد در تحریم هستیم و قیمت‌ها و ارز افزایش می‌یافت و اعلام می‌شد اگر توافقی صورت گیرد تمام کارها درست می‌شود اکنون توافقی صورت گرفته اما از کاهش قیمت‌ها و ارز و دلار خبری نیست و اثرات روانی بر جامعه دارد.
رحیم در ادامه به کرامات انسانی اشاره کرد و گفت: پرهیزکاری و تقوا از صفات کرامات انسانی است و افراد با تقوا باید ترک محرمات بکنند.


نوشته شده در   جمعه 9 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode