ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 6 مرداد 1394     |     کد : 91849

رییس دفتر مقام معظم رهبری: تضعیف نظام بزرگ ترین منکر است/ در صورت وقوع هر جنگی آمریکا شرمنده از میدان نبرد خارج خواهد شد

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بزرگ ترین منکر خواند و با اشاره به ارتباط دو سویه مردم با رهبری، تاکید کرد که در صورت وقوع هر جنگی آن کس که شرمنده میدان را ترک خواهد کرد آمریکای جنایتکار خواهد بود

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بزرگ ترین منکر خواند و با اشاره به ارتباط دو سویه مردم با رهبری، تاکید کرد که در صورت وقوع هر جنگی آن کس که شرمنده میدان را ترک خواهد کرد آمریکای جنایتکار خواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری، در همایش گرامیداشت سالرزو سفر مقام معظم رهبری به استان آذربایجان شرقی، با اشاره به سفر رهبر انقلاب به استان آذربایجان شرقی، گفت: خاطره دل انگیز آن سفر در ذائقه بنده هنوز زنده و شیرین است.

 

وی ضمن بیان حضور پر شور مردم آذربایجان در مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: در آن سفر شاهد موج بی کران جمعیت از تمام اقشار بودیم و مسیر انباشته از جمعیت بود، به طوری که خودروی حامل ایشان راحت مسیر را طی نکرد و موجب شد از راه جانبی برای حرکت ایشان استفاده کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: شعار مردم درآن زمان حاکی از ارادت، وفاداری و عشق به رهبرشان بود، این علاقه و ارتباط، پیوندی دو جانبه از مردم و رهبری است که مانع آسیب پذیری نظام و انقلاب در مقابل هجمه های دشمن است.

 

وی افزود: با گذشت زمان و در طول مدت 26 ساله رهبری ایشان این علاقه روز به روز بیشتر و شعاع آن هر روز گسترده تر می شود و تا فراسوی مرز های ایران کشیده شده و حتی تا قلب دشمن نیز کشیده شده است، این علاقه در قلوب اقشار مظلوم غیر مسلمان عالم نیز بارز است.

 

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سفر خود به روسیه، تأکید کرد: در شهر سن پترزبورگ، راننده ما بر خودروی خود، عکس حضرت آقا را نصب کرده است، راننده آرزوی خود را زیارت روی مبارک رهبر انقلاب عنوان کرد، این نشان از گسترش ارادت به ایشان در جهان است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به سوابق درخشان آیت الله شبستری، گفت: در طول آشنایی با وی شاهد مبارزات و خدمات بی نظیری از ایشان بودیم، در دوران تصدی نمایندگی ولی فقیه نیز او حافظ و مدافع انقلاب و اسلام در این آذربایجان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، آذربایجان را خطه ای عالم پرور و ولایی عنوان کرد و ابراز داشت: آذربایجان، منطقه‌ علمای بزرگ و جهانی چون علامه طباطبایی(ره) است، که در حجاب معاصرت هنوز آنچنان که باید، شناخته نشده است، بلکه گذر زمان این حجاب را کنار می زند و ابعاد وجودی شخصیت ها تجلی و بروز می یابد.

 

وی با اشاره به برکات وجودی امام راحل، گفت: امام راحل در حقیقت ملت ایران را خرید و از سلطه حکومت طاغوت و استکبار آزاد کرد و از حکومت ارازل بر افاضل ملت را رهایی بخشید و عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

 

رییس دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: منکر بزرگ امروز تضعیف نظام اسلامی است، منکر بزرگ این است که با پول و قلم و امکانات در برابر این نظام بایستند و با آن مقابله کنند و سعی در تضعیف آن داشته باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: دو بال پرواز حکومت حوزه های علمیه و دانشگاه است، رسالت امروز دانشگاهیان ترقی و ترفیع جایگاه علمی کشور است، علم امروزی در خدمت فساد و جنایت است، دانشگاهیان باید این مسیر را با بصیرت و تبعیت از فرهنگ دینی تغییر دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: خدمت علم امروزی به استکبار سبب شده است تا آل سعود دست نشانده استکبار، به کشتار مردم یمن دست زند و عامل امنیت رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه شود.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، تصریح کرد: دشمن اسلام تسلیم ایران را مگر در خواب ببینید، ما طالب جنگ نیستیم، اما در صورت هر جنگی آن کسی که شرمنده از میدان جنگ خارج خواهد شد آمریکا است.

 

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به علت دشمنی جبهه استکبار، ابراز داشت: دلیل این دشمنی ها و جنایات اراده ملت ایران برای خروج از سلطه استکبار جهانی و بر گردن افکندن طوق بندگی الهی است، دشمن تحمل این امر را ندارد و در مقابل آن ایستادگی می کند.

 

وی توجه به نسل بعدی انقلاب در فهم و درک راه و آرمان امام راحل را مهم عنوان و تأکید کرد: نسل بعدی انقلاب، نوجوانان و جوانان ما نه امام را دیده اند و نه سخن امام را شنیده اند، پر کردن این خلاء عظیم بر عهده کسانی است که تربیت این نسل را بر عهده دارند


نوشته شده در   سه شنبه 6 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode