ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 شهريور 1389     |     کد : 9176

نمايشگاه رزمي فرهنگي آذربايجان شرقي با رويكردي جديد برپا مي‌شود

جانشين فرمانده سپاه عاشورا گفت: امسال نمايشگاه رزمي فرهنگي به مناسبت هفته دفاع مقدس با رويكرد جديدي در شهر تبريز و شهرستان‌هاي استان برگزار مي‌شود...

 جانشين فرمانده سپاه عاشورا گفت: امسال نمايشگاه رزمي فرهنگي به مناسبت هفته دفاع مقدس با رويكرد جديدي در شهر تبريز و شهرستان‌هاي استان برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمداسماعيل سعيدي بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگي نمايشگاه رزمي فرهنگي دفاع مقدس آذربايجان شرقي گفت: امسال نمايشگاه رزمي فرهنگي با رويكرد جديدي در شهر تبريز و شهرستان‌هاي استان برگزار مي‌شود و در اين نمايشگاه ارتش، سپاه و بسيج سازندگي با حضور توانمند خود علاوه بر آشناسازي نسل جوان و جنگ نديده با دفاع مقدس، روايتگر ايثار رزمندگان اسلام در عمليات طريق‌القدس خواهند بود.
سعيدي در ادامه اظهار داشت: اين نمايشگاه به مدت دو هفته در تبريز و شهرستان‌ها فعال خواهد بود و در اين نمايشگاه غرفه‌هاي متعددي توسط ادارات و سازمان‌ها ايجاد مي‌شود.
محمود چمني فرماندار تبريز نيز در اين جلسه خاطرنشان كرد: امروز سربلندي و عزت ملت ايران به بركت شجاعت، شهامت و شهادت رزمندگان اسلام به دست آمده است و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي براي شناساندن فعاليت‌هاي با ارزش رزمندگان خواهد بود و همچنين برپايي نمايشگاه افتخار مضاعف ديگري براي ملت شريف آذربايجان است.
جانشين لشكر 21 حمزه سيدالشهداي آذربايجان همچنين در جلسه نمايشگاه فرهنگي طريق‌القدس گفت: وحدت و يكدلي رزمندگان اسلام رمز پيروزي عمليات‌هاي مختلف خصوصاً عمليات طريق‌القدس كه نخستين تجربه مشترك سپاه و ارتش در جنگ تحميلي به شمار مي‌رود بود.
وي از حضور گرم ارتش در نمايشگاه رزمي فرهنگي طريق‌القدس در كنار سپاه عاشورا خبر داد و گفت: امسال نيز به حول و قوه الهي، مردم غيور و زحمتكش آذربايجان شاهد نمايشگاه دلاوري‌هاي رزمندگان ارتشي و سپاهي در هفته دفاع مقدس خواهند بود. 


نوشته شده در   دوشنبه 15 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode