ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394     |     کد : 91751

امام جمعه شبستر: جریان وهابیت با حمایت‌های استکبار جهانی و اسرائیل شکل گرفت

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شبستر با اشاره به فرارسیدن سالروز تخریب قبرستان بقیع توسط وهابی‌ها گفت: وهابی‌ها با فکر و اندیشه پلید انگلیسی‌ها و استکبار جهانی، به‌ویژه آمریکا و اسرائیل به وجود آمده‌اند.

امام جمعه شبستر با اشاره به فرارسیدن سالروز تخریب قبرستان بقیع توسط وهابی‌ها گفت: وهابی‌ها با فکر و اندیشه پلید انگلیسی‌ها و استکبار جهانی، به‌ویژه آمریکا و اسرائیل به وجود آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر، حجت الاسلام علی محمدزاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شبستر با گرامیداشت سالروز برگزاری نخستین نمازجمعه در کشور، اظهار داشت: جایگاه و اهمیت نماز جمعه به اندازه‌ای است که خداوند در سوره جمعه بر برگزاری آن تاکید کرده و دستور داده که باید حکم اسلام، از جمله برگزاری نماز جمعه در جامعه اجرا شود.

محمدزاده، نماز جمعه را وسیله اتحاد و انسجام امت اسلامی دانست و گفت: توطئه‌ها، اندیشه‌ها و فتنه‌های دشمنان با برگزاری نماز جمعه خنثی می شود.

وی با اشاره به اینکه در نمازهای جمعه، تکالیف مسلمان در عرصه‌های مختلف عبادی، سیاسی و مصالح اسلام و مسلمانان به صورت به‌روز بیان می شود، گفت: لازم است تا حکم خداوند و میراث امام خمینی(ره) با حضور مردم و صفوف فشرده مسلمانان برگزار شود و مسئولین و مردم در جهت برگزاری پرشور نمازهای جمعه تلاش کنند.

امام جمعه شبستر با اشاره به فرارسیدن سالروز تخریب قبرستان بقیع توسط وهابی‌ها تصریح کرد: وهابی‌ها با فکر و اندیشه پلید انگلیسی‌ها و استکبار جهانی، به‌ویژه آمریکا و اسرائیل به وجود آمده‌اند و اکنون نیز باید به آل سعود گفت،کدام اسلام و حکم دین اجازه داده است که مردم مظلوم یمن را شبانه روزی بمباران کنید و این فجایع انسانی را به وجود بیاورید.

وی افزود: هرکس می‌خواهد با حقوق بشر آمریکا آشنا شود به یمن نگاه کند که چگونه مسلمانان مورد ظلم قرار می‌گیرند.

محمدزاده با تاکید بر حفظ وحدت مردم در کشور، اظهار داشت: در شرایط فعلی، مردم با حفظ اتحاد و انسجام خود، از ولایت مطلقه فقیه تبعیت نمایند تا در برابر توطئه های دشمنان علیه ایران ایستادگی کنیم.

خطیب جمعه شبستر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای شهرستان شبستر، خاطرنشان کرد: شهدا سرتا پا ارزش بوده و الگوی عملی برای تمامی مردم، مسئولان و جوانان هستند.


نوشته شده در   شنبه 3 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode