ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394     |     کد : 91713

امام جمعه آذرشهر: نماز جمعه همایش عظیم دینی و اجتماعی مسلمانان است

امام جمعه آذرشهر گفت : برگزاری و اقامه نماز جمعه همایش عظیم دینی و اجتماعی مسلمانان است.

امام جمعه آذرشهر گفت : برگزاری و اقامه نماز جمعه همایش عظیم دینی و اجتماعی مسلمانان است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود نور پور در خطبه های نماز جمعه این هفته آذرشهر با اشاره به فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود : نماز جمعه نماد وحدت و اتحاد و بندگی به خدای منان است.

وی جایگاه نماز جمعه را از منظر دین و قرآن بسیار رفیع و بالا دانست و خاطر نشان کرد : برگزاری و اقامه این فریضه دینی با این شکوه و عظمیت در نظام جمهوری اسلامی ایران از آثار و برکات انقلاب اسلامی و آرمان های بلند نهضت تاریخی امام خمینی (ره) است.

خطیب نماز آذرشهر در ادامه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در عرصه های مختلف بین المللی و داخلی و خارجی را توکل به خدا و مرهون مقاومت و پایداری ملت ، رهبری حکیمانه امام راحل و رهبری معظم انقلاب و توانایی همه جانبه کارگزاران و دولت مردان این مرز و بوم اسلامی برشمرد.

نور پور اظهار کرد : سربازان فداکار دیپلماسی با کمال اقتدار و قدرت در سر میز مذاکره نشسته و با وقار و متانت از حقوق مسلم ملت دفاع کرده و چهره معنوی و صلح طلبی دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی را برای طرف های مقابل ارایه و بیان کردند.

امام جمعه آذرشهر در ادامه کشتار مردم مسلمان و مظلوم کشور اسلامی یمن را محکوم کرده و گفت : متاسفانه شیوخ عربستان با کمال بی رحمی زنان و مردان و حتی کودکان خردسال این کشور مظلوم را آماج بمب های حاصل از درآمدهای نفتی خود می کند.

وی تاکید کرد : جنگ افروزان عربستان باید از تاریخ و سرنوشت حاکمان و عاملان جنگ های گذشته و کشتار ملت های مظلوم و بی دفاع که سر انجامی بسیار خفت بار داشتند درس عبرت گرفته و بیش از این در باتلاق عمیق این جنگ و جنایت غرق نشود.

خطیب نماز جمعه آذرشهر همچنین در نماز جمعه این هغته از حضور باشکوه مردم در نماز عید سعید فطر و هماهنگی و همکاری مسوولان اجرایی این مراسم عظیم قدردانی کرد و گفت : با تلاش و همت والای مردم کارهای اجرایی باز سازی مصلای بزرگ نماز جمعه این شهر هم در مراحل پایانی قرار دارد و بزودی نماز جمعه در این مکان مقدس اقامه خواهد شد .

شهرستان آذرشهر با 120 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری تبریز واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 2 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode