ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394     |     کد : 91711

امام جمعه مهربان تأکید کرد: تأثیر برپایی کارگاه‌های کارآفرینی در حل بیکاری جوانان

امام جمعه مهربان بر تأثیر برپایی کارگاه‌های کارآفرینی در حل معضل بیکاری جوانان تأکید کرد.

امام جمعه مهربان بر تأثیر برپایی کارگاه‌های کارآفرینی در حل معضل بیکاری جوانان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی؛ به حملات وحشیانه سعودی‌ها با حمایت تسلیحاتی و دیپلماتیک آمریکایی‌های مدعی حقوق بشر اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه در ماه‌های اخیر در عرصه بین‌المللی شاهد حملات سعودی‌ها با حمایت تسلیحاتی و دیپلماتیک آمریکای مدعی حقوق بشر هستیم.

امام جمعه مهربان به بهانه سعودی‌ها در حمله به یمن اشاره کرد و افزود: درخواست رئیس جمهور مستعفی یمن منصور هادی بهانه عربستان برای حمله به یمن بوده و این در حالی است که اگر منصور هادی کل یمن را نیز به بردگی می‌خرید، باز هم حق ندارد درخواست کند که زنان و کودکان یمنی را بمباران کنند.

وی با اشاره به شهید شدن 3 هزار و 500 نفر از کودکان و زنان و زخمی شدن 15 هزار نفر در کنار آوارگی یک میلیون نفر از مردم بی‌دفاع یمن تصریح کرد: عربستانی‌ها جلوگیری از نفوذ ایران را یکی دیگر از دلایل حمله به یمن بر می‌شمردند، این در حالی است که حمایت ایران از مردم یمن به هیچ وجه تسلیحاتی نیست و تنها حمایت معنوی از آزادی مردم این کشور دارد و این حمایت معنوی همراه با کمک‌های دارویی و غذایی است.

جلیلی افزود: جالب است که حامیان حقوق بشر برای دادن اجازه به انتقال کمک‌های انسان‌دوستانه ایران اسلامی به مردم بی‌گناه و بی‌دفاع کشور یمن، 5 میلیون دلار پول می‌خواهند.

خطیب جمعه مهربان با اشاره به 8 شوال سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع توسط وهابیت اظهار داشت: هدف از تخریب این اماکن مقدس کاشتن تخم تفرقه در صفوف مسلمانان بود که نتیجه آن تولد ولد نامشروع تکفیری‌ها و داعشی‌ها شد که دامن خود آنها را نیز خواهد گرفت.

جلیلی با گرامیداشت روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: ای کاش به جای اینکه در شهرهای کوچک بدون داشتن زیرساخت‌های لازم از جمله اساتید در سطح تدریس دانشگاهی و فضای آموزشی لازم، دانشگاه و کارگاه‌های ‌کارآفرینی و فنی و حرفه‌ای تأسیس می‌کردند تا این قدر جوان بیکار نداشته باشیم.

امام جمعه مهربان، 8 مرداد سالروز رحلت فقیه مجاهد و پارسا آیت‌الله طالقانی را گرامیداشت و به روح مطهر این عالم ربانی درود و صلوات فرستاد.


نوشته شده در   جمعه 2 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode