ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 تير 1394     |     کد : 91506

امام جمعه آذرشهر: توفیق در مذاکرات هسته ای حاصل دستاورد مقاومت ملت بود

امام جمعه آذرشهر گفت: توفیق در مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای1+5 حاصل دستاورد عظیم مقاومت و ایستادگی ملت مسلمان کشورمان است.

امام جمعه آذرشهر گفت: توفیق در مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای1+5 حاصل دستاورد عظیم مقاومت و ایستادگی ملت مسلمان کشورمان است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ، محمود نور پور در خطبه های نماز جمعه آذرشهر افزود: این مذاکرات در سایه رهنمودها و راهبردهای رهبری معظم انقلاب ، حمایت های جدی مردم و دولت و با تلاش شبانه روزی تیم توانمند و مقتدر مذاکره کننده کشورمان پیش می رفت.


وی با قدردانی از زحمات طاقت فرسای تیم دیپلماسی کشورمان با کشورهای 1+5 خاطر نشان کرد: آنان به عنوان نمایندگان ملت ایران اسلامی در این ماراتن نفس گیر به خوبی از حق مسلم ملت مسلمان کشورمان در دست یابی به انرژی صلح آمیز هسته ای دفاع کردند.

خطیب نماز جمعه آذرشهر یادآوری کرد: راهبردهای نظام جمهوری اسلامی از ابتدا بر پایه اعتقادات دینی و مذهبی و صداقت در رفتار و گفتار در سر میز مذاکره بود و آنان نیز باید بر حقوق متقابل ملت های دیگر احترام گذاشته و اصل صداقت و پایبندی به تعهدات را محور کار خود قرار دهند.

امام جمعه آذرشهر در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: این عید یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است و از مهمترین اعمال این روز اقامه نماز عید فطر می باشد.

نورپور ابراز کرد: نماز عید سعید فطر در حقیقت بعد از یک ماه روزه داری راز و نیاز و دعا و نیایش و شکرگذاری به درگاه پروردگار متعال است که خدای منان توفیق داده در ماه نزول قرآن و ماه رحمت و مغفرت بر سر سفره رحمان و رحیم او مهمان شود.

وی جایگاه و اهمیت اقامه نماز عید سعید فطر در نخستین روز ماه شوال را بسیار با فضیلت و معنوی و الهی دانست و افزود: به جای آوردن این نماز آن هم در فضای روباز و با حضور یکپارچه مومنان و بندگان خدا از آیات و نشانه های روز معاد است.

امام جمعه آذرشهر همچنین با اشاره به فعالیت حوزه های علمیه برادران و خواهران در این شهرستان گفت: حوزه های علمیه موجب رشد و تعالی افکار و اندیشه های اسلامی و فرهنگی و اجتماعی جامعه می گرد و مردم برای توسعه و رونق بیش از پیش آنها و احداث ساختمان و فراهم شدن امکانات بیشتر همکاری و همیاری کنند.

نماز عید فطر آذرشهر فردا شنبه اول ماه شوال در صبح طلوع آفتاب خورشید در مصلای روباز تاریخی آذرشهر به امام جمعه این شهر و با حضور قشرهای مختلف مردم اقامه خواهد شد.

شهرستان آذرشهر با 120 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری تبریز واقع شده که 60 درصد جمعیت آن شهر نشین و 40 درصد بقیه در روستاها سکونت دارند.


نوشته شده در   جمعه 26 تير 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode