ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 تير 1394     |     کد : 91503

امام جمعه عجب شیر: تدبیر هوشمندانه رهبری عامل مهم موفقیت در مذاکرات هسته ای است

امام جمعه عجب شیر گفت: موفقیت در مذاکرات هسته ای نتیجه تدابیر هوشمندانه و رهبریت قاطعانه رهبر معظم انقلاب و مقاومت و مجاهدت مردم و مسوولان است.

امام جمعه عجب شیر گفت: موفقیت در مذاکرات هسته ای نتیجه تدابیر هوشمندانه و رهبریت قاطعانه رهبر معظم انقلاب و مقاومت و مجاهدت مردم و مسوولان است.

حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با کشورهای گروه 1+5 در نهایت پس از یک دوره طولانی 12 ساله به جمع بندی مورد رضایت تیم های مذاکره کننده رسید.


وی با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای که در طول 23 ماه زحمات طاقت فرسا به این متن جامع دست یافتند، اظهار کرد: توافق هسته ای فقط مختص این دولت نبود بلکه مدیون مجاهدت تمام کسانی است که در طول 12سال در برابر استکبار جهانی ایستادند.

خطیب جمعه عجب شیر، بر توجه ملت ایران و مسوولان بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: توافق با آمریکا منجر به تغییر رویکرد این کشور در مقابل ما نخواهد شد و نباید گمان کنیم که با این توافق تمام دشمنی ها و خصومت های آمریکا با ما برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام شربیانی، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و سخنان ایشان در خصوص وضعیت مبارزه با استکبار بعد از توافق، یادآوری کرد: نباید شعار مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس در کشورمان تعطیل شود.

وی با اشاره به ساعات پایانی ماه رمضان، گفت: آمدن ماه مبارک رمضان برکت و رفتنش مغفرت است و کسانی که اهل استفاده از فضیلت این ماه بودند، در این ایام پایانی مغموم و محزون هستند.

خطیب جمعه عجب شیر ادامه داد: اگر کسی انس با ماه مبارک رمضان داشته باشد جدا شدن از این ماه برای او آسان نیست.

حجت الاسلام شربیانی، با اشاره به اهمیت عید فطر یادآوری کرد: عید فطر نماد رشد یافتگی و تقرب بندگان به سوی خداوند بوده و در این روز عبادت های فردی و اجتماعی با یکدیگر عجین شده و ابعاد مختلف اسلام متجلی است.

وی به سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی در سال 1359 اشاره کرد و گفت: این شورا نقطه تضمین و سلامت نظام و تامین کننده امنیت سیاسی است.

حجت الاسلام شربیانی، افزود: شورای نگهبان از نهادهای برخواسته از نظام اسلامی بوده و نظارت بر شرعی بودن قوانین و انتخابات و تائید صلاحیت افراد از جمله وظایف این شوراست و در سایه عمل به این وظایف، تاکنون از ورود افراد غیر خودی به بدنه نظام و تصویب مصوبات غیر اسلامی جلوگیری شده است.

شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 26 تير 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode