ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 تير 1394     |     کد : 91239

امام جمعه آذرشهر: جهان اسلام نیازمند وحدت است

امام جمعه آذرشهر با اشاره به اوضاع سیاسی و اجتماعی جاری در کشورهای اسلامی گفت: اتحاد ویکپارچگی مسلمانان بزرگترین لازمه امروز جهان اسلام است.

امام جمعه آذرشهر با اشاره به اوضاع سیاسی و اجتماعی جاری در کشورهای اسلامی گفت: اتحاد ویکپارچگی مسلمانان بزرگترین لازمه امروز جهان اسلام است.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه آذرشهر افزود: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی همیشه در صددند که ما بین مسلمانان و کشورهای اسلامی جهان تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسلمانان خدای واحد را عبادت می کنند و کتاب آسمانی ، پیامبر و قبله آنان نیز یکی است اما متاسفانه در اثر بی توجهی به اصول محکم اولیه ، دست خوش توطئه های مختلف استکبار جهانی و رژیم غاصب اشغالگر قدس شده اند .

خطیب نماز جمعه آذرشهر درادامه ضمن قدردانی از حضور یکپارچه و باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارکرد: روز قدس نماد ماندگار وحدت و انسجام ملت های مسلمان و از آرمانهای بزرگ امام خمینی (ره) است .

نور پور یادآوری کرد: سر زمین مقدس فلسطین و بیت المقدس نخسین قبله مسلمانان متعلق به همه امت اسلامی است و رژیم اشغالگر قدس یقین بداند به لطف خدای منان روزی این سرزمین از دست متجاوزان آزاد خواهد شد .

امام جمعه آذرشهرهمچنین با اعلام حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان و آرزوی موفقیت بیش از بیش برای سربازان غیور و فداکار دیپلماسی ایران اسلامی، افزود: الآن دنیا متوجه شده است که نظام جمهوری دارای منطق و عقلانیت است .

وی اضافه کرد: سردمداران کاخ سفید بیش از این بازیچه دست پلید رژیم تو خالی صهیونیستی قرار نگیرند و خودشان با عقل و منطق خود و رعایت حقوق حقه پیشرفت های فناوری ایران اسلامی در مذاکره کشورمان با کشورهای 1+5 راه درست و اصولی را انتخاب کنند .

خطیب نماز جمعه آذرشهر وضعیت حجاب و عفاف جامعه را نگران کننده دانست و گفت: این وضعیت به هیچ وجه شایسته و برازنده نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و مقاومت و پایداری ملت می باشد ، نیست.

امام جمعه آذرشهراز همه خانوادها ، مسوولان مختلف سازمانهای فرهنگی و مذهبی کشورمان خواست دراین باره بیشتر احساس مسوولیت کنند و اجازه ندهند ارزش های دینی و انسانی در جامعه اسلامی خدشه دار و یا خدای ناکرده کم رنگ نشان داده شوند.

شهرستان آذرشهر با مجموع 120 هزار نفر جمعیت دارای چهارنقطه شهری است که در مرکز شهرستان و شهرهای گوگان و ممقان نماز جمعه اقامه می شود.


نوشته شده در   جمعه 19 تير 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode