ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 تير 1394     |     کد : 90985

امام جمعه تبریز: تیم مذاکره کننده کشورمان بر خطوط قرمز نظام پافشاری می کنند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تیم مذاکره کننده مورد اعتماد رهبری و ملت ایران هستند و بر خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب پافشاری می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تیم مذاکره کننده مورد اعتماد رهبری و ملت ایران هستند و بر خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب پافشاری می کنند.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اعلام این مطلب اظهار کرد: با وجود روشن بودن خطوط قرمز ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب ، در مواقعی پرانتزهایی از سوی رسانه ها مطرح می شود که اینها خطوط قرمز نظام بوده و طرف های مقابل مذاکره کننده باید این را مد نظر داشته باشند.

وی با اشاره به برخی پرانتزهای موجود در مذاکرات از جمله بازرسی از مراکز نظامی، مصاحبه با دانشمندان هسته ای و مرحله بندی رفع تحریم های مبتنی بر آژانس گفت: آژانس تا کنون با صداقت و عدالت عمل نکرده است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: لازم است تیم مذاکره کننده در این مراحل حساس مذاکره هوشیارتر باشد و طرف مقابل نیز بدانند که مردم با تبعیت از رهنمودهای رهبری هرگز اجازه بازرسی از مراکز نظامی و خروج از خطوط قرمز مشخص شده را به دولت های غربی نخواهند داد.

آیت الله مجتهد شبستری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مناسبت های پیش رو از جمله شب های قدر اظهار کرد: شب های قدر ایام دعا و نیایش است که باید نهایت استفاده را برده و در مساجد حضور باشکوهتری داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اعلام کرد: روز قدس از ابتکارات حضرت امام (ره) و روز اسلام بوده و نماد تجلی اتحاد مسلمانان است و امسال نیز با توجه به وجود داعش و گروههای افراطی سلفی در سرزمین مسلمانان این اتحاد ضروری است.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به جشن گلریزان و آزادی زندانیان غیر عمد گفت: کمک به نیازمندان به ویژه زندانیان بی گناه از جمله توصیه های اسلام و حسنات مسلمانان است و در این روزهای گرانقدر برای آزادی زندانیان غیر عمد و فقرا ضروری است.


نوشته شده در   جمعه 12 تير 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode