ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 تير 1394     |     کد : 90723

امام جمعه هشترود: ایران حاضر به توافق با ذلت در مذاکرات هسته‌ای نیست

امام جمعه هشترود با بیان اینکه ملت و دولت حاضر به توافق با ذلت در مذاکرات هسته‌ای نیستند، گفت: تیم مذاکره کننده نباید از خطوط قرمز نظام عقب بنیشند.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه ملت و دولت حاضر به توافق با ذلت در مذاکرات هسته‌ای نیستند، گفت: تیم مذاکره کننده نباید از خطوط قرمز نظام عقب بنیشند.


به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام علی رحیمی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشترود اظهار داشت: مقام معظم رهبری خطوط قرمز نظام و انقلاب را گوشزد کردند و تیم مذاکره کننده باید با طبعیت از فرمایشات ایشان رو به جلو بروند.
وی ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان افزود: خواسته ملت ایران حفظ عزت و سربلندی ایران است.
خطیب جمعه هشترود با بیان اینکه ملت و دولت حاضر به توافق با ذلت این مذاکرات نیستند، افزود: تیم مذاکره کننده نباید از خطوط قرمز نظام عقب بنشیند.
رحیمی افزود: طولانی شدن مذاکرات و کند شدن توافقات با هیچ منطق و اصولی سازگار نیست و این به این بدان معناست که آمریکایی‌ها و غرب اهل فریب و نیرنگ و شیطنت هستند و قصد تحقیر و زیرسئوال بردن عزت ایرانیان را دارند.
امام جمعه هشترود در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان هم باید نگاه ویژه به مسائل داخلی داشته باشند و نگذارند تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان خودشان را نمایان کنند.
وی گفت: تیم مذاکره کننده باید با شجاعانه رو به جلو حرکت کند و جلوی زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه هشترود با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع سران قوا و مسئولان و مدیران ارشد نظام گفت: فرمایشات معظم‌له نقشه راه تیم مذاکره کننده و مسئولان است.
وی در ادامه به فضیلت‌های ماه رمضان و روز جمعه اشاره کرد و افزود: روز جمعه روزی است که خدا به آدم روح و جان داد و او را در بهشت برین اسکان کرد.


نوشته شده در   جمعه 5 تير 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode