ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 شهريور 1389     |     کد : 9070

احداث واحد توليد نان صنعتي در آذربايجان شرقي

طرح توليد نان صنعتي توسط بخش خصوصي در جلسه كارگروه تخصصي امور اقتصادي و توليدي آذربايجان شرقي تصويب شد...

 
طرح توليد نان صنعتي توسط بخش خصوصي در جلسه كارگروه تخصصي امور اقتصادي و توليدي آذربايجان شرقي تصويب شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، بعد از ظهر امروز با تصويب اكثريت اعضاي كارگروه تخصصي امور اقتصادي و توليدي آذربايجان شرقي واحد توليد نان صنعتي در جاده باران‌لو تبريز با مشاركت بخش خصوصي احداث مي‌شود.
اين واحد توليدي به عنوان دومين واحد توليدي نان صنعتي در آذربايجان شرقي در راستاي عرضه نان صنعتي فعاليت خواهد كرد.
ارائه گزارش توسط سازمان صنايع و معادن استان و بانك صنعت و معدن همچنين ارائه طرح‌هاي جديد براي تصويب در كارگروه از موضوعات اين جلسه بود.
اعضاي كارگروه تخصصي امور اقتصادي و توليدي آذربايجان شرقي همچنين در اين جلسه مشكلات اعتبارات مربوط به طرح آمايش صنعت و معدن را بررسي كردند.
ارائه گزارش مدير كل امور اقتصادي و دارايي آذربايجان شرقي در مورد روند اجرايي پنجره واحد سرمايه‌گذاري از ديگز موضوعات جلسه امروز كارگروه بود.
مدير كل امور اقتصادي و دارايي آذربايجان شرقي در اين جلسه با اشاره به اسامي برخي ارگان‌هاي غيرفعال در اين راستا سازمان جهاد كشاورزي و سازمان صنايع و معادن استان را از جمله كم كارترين ادارات استان در اين زمينه برشمرد.
مسعود محمديان، مدير كل جهاد كشاورزي استان تعداد بسيار زياد طرح‌هاي سرمايه‌گذاري و عدم امكان ارائه همه اين طرح‌ها در پنجره واحد را علت عدم حضور اين سازمان در اين پنجره واحد سرمايه‌گذاري برشمرد و خواستار تعيين سقف سرمايه‌گذاري در اين پنجره واحد شد.
همچنين در ادامه اين جلسه اعضاي كارگروه به بيان نكته نظرات خود در رابطه با تحريم‌هاي اقتصادي و راهكار مقابله با آنها پرداختند.
ارائه گزارش در خصوص عملكرد استان در خصوص اصلاح الگوي مصرف توسط دبيرخانه اصلاح الگوي مصرف استان نيز از موضوعات مطروحه در اين جلسه بود.


نوشته شده در   دوشنبه 8 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode