ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 1 تير 1394     |     کد : 90577

برگزاری 40 نمایشگاه از آثار هنری شهروندان تبریزی تا پایان تابستان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری 40 نمایشگاه از آثار هنری شهروندان تا پایان تابستان در کنار برنامه‌های متنوع جشنواره فیروزه برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان تبریزی خبر


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری 40 نمایشگاه از آثار هنری شهروندان تا پایان تابستان در کنار برنامه‌های متنوع جشنواره فیروزه برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان تبریزی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی اظهار داشت: جشنواره فیروزه، با محور قرار دادن محلات تبریز و با هدف غنی‌سازی فرهنگی شهر و اوقات فراغت شهروندان، مرکز ثقل برنامه‌های امسال را محلات سطح شهر قرار داده تا در شهروندان حس تعلق به محله را ایجاد کنیم.

وی با برشمردن محورهای اصلی برنامه‌های این جشنواره که متشکل از برنامه‌های آیینی، فرهنگی، گردشگری تفریحی و ورزشی است تاکید کرد: کشف استعدادهای شهروندان، ارتقای میزان مشارکت شهروندان در مدیریت شهر و ایجاد نشاط اجتماعی، از محورهای مهم جشنواره فیروزه محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار تبریز با بیان اینکه قالب‌های مختلف این جشنواره با ابزارهایی نظیر عکاسی، کارگاه‌های بین رشته‌ای، داستان کوتاه، نگارگری، تصویرسازی، فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی، سرود، تواشیح، نمایشنامه، انیمیشن، پوستر، ایده خلاقانه و... به منصه ظهور خواهد رسید، گفت: تمام شهروندان تبریزی می‌توانند هنر خود را در قالب‌های فوق و هر قالبی که استعداد و توانایی آن را دارند به نمایش گذاشته و در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز عنوان کرد: برنامه‌های فوق، با محور محلات برگزار می‌شود. یعنی آثار ارائه شده ابتدا در سطح محلات ارزیابی می‌شود و سپس، آثار برگزیده در مناطق بررسی شده و در نهایت به مرحله شهر منتقل می‌شود و در عین حال از آثار ارائه شده در محله، نمایشگاهی برپا می‌شود.

وی افزود: تلاش ما عمدتا بر این محور استوار بوده که بتوانیم در بهینه‌سازی اوقات فراغت، تغییر اساسی ایجاد کنیم و بدین ترتیب، سلایق و استعدادهای مختلف را هم در این برنامه‌ها لحاظ کرده و پرورش دهیم.


نوشته شده در   دوشنبه 1 تير 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode