ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 خرداد 1394     |     کد : 90475

امام جمعه آذرشهر: رمضان، ماه رحمت و برکات بی پایان خداوند است

امام جمعه آذرشهر گفت: رمضان ماه رحمت و مغفرت و برکات بی پایان خداوند منان و ماه احسان و نیکوکاری است.

امام جمعه آذرشهر گفت: رمضان ماه رحمت و مغفرت و برکات بی پایان خداوند منان و ماه احسان و نیکوکاری است.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز نخستین جمعه ماه رمضان افزود: درهای رحمت و مغفرت و برکات و حسنات پروردگار متعال در این ماه عظیم به روی بندگان خود گشوده می شود.

وی اظهار کرد: در ماه رمضان ترک گناه و معصیت و عمل به واجبات الهی از بزرگترین عبادات محسوب می شود و انسان در ماه رمضان با خودداری از تمایلات نفسانی در سر سفره آمرزش و استغفار خداوند منان قرار می گیرد.

خطیب نماز جمعه آذرشهر در ادامه به آیین باشکوه تشییع پیکر پاک شهدای عزیز و شهیدان غواص اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر ارادت قلبی و پای بندی خود به آرمان های بلند شهدا را ابراز کرده و مشام خودشان را با عطر معنوی آنان معطر کردند.

امام جمعه آذرشهر یاد آوری کرد: خدا می داند برای حاکمیت نظام جمهوری اسلامی چه جوانان و انسان های الهی در این راه به شهادت رسیده است و شهدای غواص مظلوم ترین آنان هستند که پیکر پاک و منور آنان بعد از سالها به آغوش میهن اسلامی و خانواده های خود بازگشته اند.

حجت الاسلام نورپور در بخشی از خطبه های نماز جمعه آذرشهر از تلاش های بی وقفه و بسیار هوشمندانه اعضای تیم مذاکره کننده هسته کشورمان قدردانی کرده و افزود: دستاورد این عزیزان باید ادامه راه و آرمان شهدای علوم هسته ای باشد.

وی گفت: مذاکره مستقیم ایران اسلامی و مقتدر با کشورهای به اصطلاح ابرقدرت جهان در سر یک میز از عنایات بیکران خدای مهربان و از آثار و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، خون پاک شهدا و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ و آگاه این مرز و بوم و رهبری حکیمانه امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه آذرشهر همچنین در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته از ایثار و مقاومت ملت های آگاه و سران کشورهای مسلمان بویژه کشورهای عراق و سوریه در مقابل گروه های مختلف تکفیری به نیکی یاد کرده و گفت: به یاری خداوند بزرگ همه این توطئه ها و کشتار بی رحمانه مردم مسلمان یمن به همت و اراده ملت ها و ایثار و فداکاری آنان نقش بر آب خواهند شد.


نوشته شده در   جمعه 29 خرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode