ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 خرداد 1394     |     کد : 90439

پخش سریال دوبله شده یوسف پیامبر از شبکه استانی سهند

سریال یوسف پیامبر در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به زبان ترکی آذربایجانی دوبله و از اول ماه مبارک رمضان از شبکه سهند پخش می شود.

سریال " یوسف پیامبر " در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به زبان ترکی آذربایجانی دوبله و از اول ماه مبارک رمضان از شبکه سهند پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی،سریال "یوسف پیامبر" از اول ماه مبارک رمضان هر روز ساعت  18 و ساعت 15 دقیقه بامداد از شبکه سهند پخش خواهد شد .

حمید مجد آبادی متون سریال "یوسف پیامبر" را به زبان ترکی ترجمه کرده  و حمید سلیمانی نیا مدیریت دوبلاژ آن را برعهده داشته و در دوبله سریال " یوسف پیامبر" فرهاد عباسی کار صدابرداری را انجام داده و میکس آن کار مشترک حسن غفاری و فرهاد عباسی است .

کار دوبله این سریال بیش از دوماه طول کشیده و بیش از 120 نفر ، در کار دوبله همکاری کرده اند .

مهدی سمساری ، ساناز نظری ، علی اصغر وطن پرست ، ابوالفضل جدیری ، فیروز عادلی ، حمید مجد آبادی ، یونس کبیر ، سعید جلوه گری از جمله صدا پیشگانی هستند که در کار دوبله ترکی سریال "یوسف پیامبر" به گویندگی پرداخته‌اند.

گفتنی است سریال " یوسف پیامبر " محصول سال 87 شبکه اول سیما به کارگردانی فرج‌الله سلحشور است. این سریال داستان پر فراز و نشیب زندگی یوسف پیامبر را از دوران کودکی و گرفتار شدن وی در چاه تا زمانی که دوباره به آغوش پدرش حضرت یعقوب (ع) بازمی گردد، روایت می کند .

در سریال یوسف پیامبر مصطفی زمانی، محمود پاک نیت ، کتایون ریاحی ، جعفر دهقان ، عباس اميري ، جهانبخش سلطانی ، رحیم نوروزی ، مهوش صبركن ، الهام حمیدی ، پروانه معصومی ، لیلا بلوکات و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند . در این مجموعه مصطفی زمانی ایفاگر نقش یوسف است و نقش پدرش یعقوب را محمود پاک نیت ایفا می‌کند. شخصیت زلیخا را کتایون ریاحی و نقش عزیزمصر هم جعفر دهقان بازی کرده‌اند.


نوشته شده در   پنجشنبه 28 خرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode