ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 خرداد 1394     |     کد : 89783

4 سانحه رانندگی با 7 کشته و 2 مصدوم در کمتر از 4 ساعت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی خبر داد: بر اثر وقوع چهار سانحه رانندگی در کمتر از چهار ساعت، هفت نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی خبر داد: بر اثر وقوع چهار سانحه رانندگی در کمتر از چهار ساعت، هفت نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

حبیب حسینقلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی گفت: عصر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه تانکر حامل سوخت با چندین دستگاه خودروی سواری در ورودی شهرستان مرند، چهار نفر جان باختند.

 

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان سراب در روستای براقوش ، برخورد خاور بنز با خودروی سواری آردی و برخورد کامیون بنز با عابر پیاده طی بعد از ظهر امروز خبر داد.

 

 

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی نیز در تشریح علت این سوانح گفت: علت واژگونی موتورسیکلت در سراب در روستای براقوش در ساعت 16 بعد از ظهر امروز بی مبالاتی از جانب راکب 22 ساله موتورسیکلت به علت اختلالات روان و اعصاب و تخطی از سرعت مطمئنه بوده که موجب جان باختن راکب شد.

 

سرهنگ فرجی با اشاره به برخورد یک دستگاه خاور بنز با خودروی سواری آردی در مسیر کیلومتر 10 جاده خواجه- تبریز، سه راهی امند گفت: در این حادثه بی احتیاطی از جانب راننده خاور به علت انحراف به چپ منجر به فوت راننده آردی شد و  دو سرنشین خاور نیز راهی بیمارستان شدند. 

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی نیز در گفت وگو با ایسنا در تشریح سانحه رانندگی عصر امروز خیابان عباسی تبریز که در آن برخورد کامیون بنز با عابر پیاده منجر به فوت این عابر 80 ساله شد، گفت: بی احتیاطی از جانب راننده کامیون بنز به علت عدم توجه به جلو منجر به فوت این عابر پیاده شده است.

 

سرهنگ میکائیلی یادآور شد: با توجه به اینکه در این ساعت ورود کامیون به محدوده شهر خلاف ضوابط راهنمایی و رانندگی است، اشد برخورد با راننده خاطی انجام می شود.


نوشته شده در   دوشنبه 11 خرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode