ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 خرداد 1394     |     کد : 89666

امام جمعه ورزقان: جشن های نیمه شعبان با شکوه خاصی برگزار شوند

امام جمعه شهرستان ورزقان گفت: همه مردم و ادارات دولتی، اصناف،کسبه با یصیرت و آگاهی کامل در برگزاری جشن های نیمه شعبان ولادت امام عصر(عج) اهتمام بیشتری ورزند.

امام جمعه شهرستان ورزقان گفت: همه مردم و ادارات دولتی، اصناف،کسبه با یصیرت و آگاهی کامل در برگزاری جشن های نیمه شعبان ولادت امام عصر(عج) اهتمام بیشتری ورزند.


حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به کم توجهی در برگزاری مراسم های مذهبی مختلف افزود: همه باید با وحدت و انسجام با تکیه و با الگو قراردادن کمال و اهداف عالی دین مبین اسلام با شرکت گسترده در برنامه ها و مراسم های بزرگداشت مذهبی و دینی شرکت داشته باشیم.

وی با اشاره به نیمه شعبان اظهار کرد: هدف خداوند که امام زمان (عج) را زنده و از دیدگان پنهان نگه داشته است ، اینست که انسان ها به خصوص مستضعفان به آینده امیدوار باشند و مهمترین نقطه در غیبت امام عج امید به آینده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ولادت حضرت علی اکبر (س) و روز جوان اشاره کرد و با تاکید بر اینکه متاسفانه در زمینه اشتغال جوانان با مشکل مواجه هستیم افزود: وزارت ورزش و جوانان توفیقاتی در رشته های ورزشی داشته ولی در امر بهبود وضعیت این قشر چندان توفیقی نداشته و باید این امر مهم مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ورزقان با اشاره به مسایل روز منطقه هم گفت: استکبار جهانی در سیاست های اسلام هراسی خود جنگ نیابتی را براه انداخته و آمریکا و دوستانش در کشورهای اسلامی آن را مدیریت می کنند و متاسفانه همچنان سازمان های به ظاهر حقوق بشر با حمایت های توخالی خود نظاره گر کشتار و آوارگی انسان های بیگناه به خصوص زن و کودک در کشورهای مسلمان است.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه در سفر اخیر هیات دولت با استان متاسفانه هیچ ریال به شهرستان ورزقان اختصاص

نیافته است گفت: این در حالی است که با توجه به زلزله سال 91 مشکلات معیشتی و فرهنگی مردم باقی مانده است.


نوشته شده در   جمعه 8 خرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode