ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 تير 1387     |     کد : 894

امام جمعه تبريز: حمله اسرائيل به ايران، نزد ملت ما ادعايي مضحك است

 ايت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر، با اشاره به جنگ رواني آمريكا و اسرائيل مبني بر حمله به ايران افزود: البته آنها مي دانند كه هر حمله به كشورمان عملًا محكوم به شكست بوده و جنگ 33 روزه نيز نشان داد كه نيرويي چون حزب الله كه يك چندم يكي از لشكرهاي سپاه ايران است مي تواند آنها را زمين‌گير كند.
وي تبليغات گسترده روزهاي اخير آمريكا و اسرائيل مبني بر حمله به ايران را بيشتر جنگ رواني دانست و اظهار داشت: حركت هاي ضدايراني و اسلامي دشمنان از جمله تصويب بودجه 400 ميليون دلاري آمريكا براي براندازي نظام و حمله اسرائيل به ايران در نزد ملت ايران، ادعاهاي مضحكي است.
خطيب جمعه تبريز در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تحركات جديد دولت انگليس مبني بر خارج كردن سازمان منافقين از ليست سازمان هاي تروريست كه مصادق بارز تروريست و شرارت در دنيا هستند و نيز اعطاي نشان شواليه به سلمان رشدي گفت: اين اقدام ها نشان دهنده آن است كه دولت بدسابقه انگليس حاضر نيست از گذشته ننگين خود درس عبرت بگيرد و باز هم در خواب غفلت فرو رفته و مي خواهد شرارت ها را ادامه دهد.
وي اقدام لندن را در تجليل از كسي كه به پيامبر اسلام بدترين اهانت‌ها را روا داشته با عنوان تكريم از آزادي، افزود: اين امر در حالي صورت مي گيرد كه اگر كسي در اين كشور مطلبي درباره هولوكاست بنويسد يا بگوييد، روانه زندان مي شود.
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي تحركات و اقدام هاي دولت اخير انگليس را دهان كجي به اسلام و ايران دانست و ضمن محكوم كردن اين حركت ها، به دولت انگليس هشدار دارد كه منتظر عكس العمل جهان اسلام در برابر اين گستاخي و جسارتي كه به ساحت اسلام و قرآن كرده، باشد.
وي در عين حال حفظ هوشياري، اتحاد و اطاعت از ولايت فقيه را در برابر توطئه هاي دشمنان لازم و ضروري دانست.
شبستري در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهيد صدوقي، امام جمعه يزد و چهارمين شهيد محراب، اظهار داشت: دشمن وقتي توان مقابله با انقلاب را نداشت، سعي در ترور شخصيت‌هاي موثر در اتحاد و انسجام مردم را داشت، اما اين ترورها مردم و انقلاب را مستحكم‌تر كرد.
وي همچنين سالروز وفات علامه اميني، آبروي جهان تشيع و اسلام همچنين ميرزا رضا شيرازي را گرامي داشت.
امام جمعه تبريز همچنين حلول ماه مبارك رجب و ميلاد امام باقر (ع)، امام پنجم شيعيان را به مسلمانان جهان تبريك گفت و تأكيد كرد كه خودسازي در اين ماه پربركت را فراموش نكنند.


نوشته شده در   جمعه 14 تير 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode