ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394     |     کد : 89045

امام جمعه ورزقان: مشکلات ورزقان با وجود بزرگ‌ترین معادن مس قابل پذیرش نیست

امام جمعه ورزقان با اشاره به مشکلات و کمبودها در شهرستان با وجود بزرگ‌ترین معادن مس در ورزقان گفت: تنها باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان سالانه با هزینه 20 میلیارد ریال بودجه ریالی به فرهنگ و ورزش شهرستان هزینه نمی‌کند.

امام جمعه ورزقان با اشاره به مشکلات و کمبودها در شهرستان با وجود بزرگ‌ترین معادن مس در ورزقان گفت: تنها باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان سالانه با هزینه 20 میلیارد ریال بودجه ریالی به فرهنگ و ورزش شهرستان هزینه نمی‌کند.


 حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان در آستانه سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان از خدمات ویژه دولت تدبیر و امید در زمینه بهداشت و درمان، امنیت عمومی به مردم تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به مشکلات و کمبودها در شهرستان با وجود بزرگ‌ترین معادن مس و دیگر معادن خواستار توجه بیشتر به محرومیت‌زدایی در این شهرستان شد.

 

بخش‌های بستری بیمارستان ورزقان با وجود افتتاح راه‌اندازی نشده است

خطیب جمعه ورزقان با تاکید به اینکه 163 روستای پراکنده و صعب‌العبور و جنگل‌نشین در این شهرستان وجود دارد و بیش از 80 درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند و از طرفی روزانه چندین تصادفات ناگوار بر اثر تردد ماشین‌آلات سنگین معادن‌ موجود رخ می‌دهد، گفت: متاسفانه با این مشکلات هنوز بخش‌های بستری تنها بیمارستان این شهر تجهیز و راه‌اندازی نشده است.

مهدوی از دولت تدبیر و امید خواست توجه ویژه در این خصوص به این شهرستان داشته باشد.

امام جمعه ورزقان ادامه داد: تنها باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان سالانه با هزینه 20میلیارد ریال بودجه ریالی به فرهنگ و ورزش شهرستان هزینه نمی‌کند.

مهدوی در بخش دیگر سخنان خود اضافه کرد: تاریخ بشریت و انسانیت در روز مبعث به  ثبت رسید و این روز باعث نجات بشریت شد.

امام جمعه ورزقان با پرداختن به روز جهانی خانواده از پدران و مادران خواست با تربیت صحیح فرزندان، آنان را از راه‌های کج و آسیب‌های اجتماعی و روی آوردن به مواد مخدر دور کنند.

وی با اشاره به اینکه آمار طلاق در جامعه روز به روز افزوده می‌شود علت را تجملات و تشریفات بیهوده عنوان کرد و از جوانان خواست مراسم ازدواج را به صورت ساده و دور از هرگونه تجملات برگزار کنند.


نوشته شده در   جمعه 25 ارديبهشت 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode