ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394     |     کد : 88625

آغاز بکار دهمین کنگرۀ بین‌المللی مهندسی عمران در دانشگاه تبریز

دهمین کنگرۀ بین‌المللی مهندسی عمران از امروز به مدت سه روز با حضور محققانی داخلی و خارجی در دانشگاه تبریز آغاز بکار کرد.

دهمین کنگرۀ بین‌المللی مهندسی عمران از امروز به مدت سه روز با حضور محققانی داخلی و خارجی  در دانشگاه تبریز آغاز بکار کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، ناصر تقی زادیه، دبیر دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در دانشگاه تبریز گفت: برای این کنگره 2500 چکیده مقاله بعد از فراخوان اول از داخل کشور و خارج ارسال شده بود که پس از بررسی ها و اعلام نتایج داوری چکیده ها توسط اساتید برجسته کشور، حدود 2200 مقاله کامل توسط دبیرخانه دریافت شد و از میان آنها، 1200 مقاله برای ارائه پذیرفته شد.

 

به گفته وی، در طول برگزاری این کنگره از این تعداد مقالات پذیرفته شده 440 مقاله به صورت شفاهی و 707 مقاله نیز در قالب پوستر ارایه خواهد شد.

 

تقی زادیه، در این کنگره که بزرگ‌ترین رویداد علمی مهندسی عمران در خاورمیانه است، اساتید و محققانی از کشورهای آمریکا، فرانسه ترکیه و محققان برجسته داخلی آخرین یافته های علمی خود را در زمینه های مختلف مهندسی عمران ارایه خواهند کرد.

 

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز یادآور شد: این کنگره در موضوع ها مختلف از جمله مهندسی سازه، زلزله، آب، محیط زیست و توسعه پایدار، سازه های هیدرولیکی و دریایی، ژنوتکنیک، راه و حمل و نقل، مدیرست ساخت و ... برگزار می شود.

 

رییس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز افزود: این کنگره با همکاری شرکت‌کنندگان و مقامات عالی‌رتبۀ وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نیرو و نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، استانداری آذربایجان شرفی، شهرداری کلان شهر تبریز، اداره کل استاندارد و تحقیقات استان، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، شرکت CIVILICA و بانک تجارت به مدت سه روز جهت فراهم‌ آوردن امکانی برای ارایه دستاوردها و خدمات و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با حوزۀ تخصصی عمران برگزار می شود.

 

یادآور می شود: برگزاری هفت کارگاه آموزشی، نشست های تخصصی صاحبنظران و برگزاری نمایشگاه تخصصی در این حوزه از دیگر بخش های این کنگره است.


نوشته شده در   چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode