ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394     |     کد : 88436

امام جمعه تبریز: عربستان در پرتگاه سقوط قرار دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: عربستان در پرتگاه سقوط قرار گرفته و احتمال جنگ داخلی در این کشور بسیار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: عربستان در پرتگاه سقوط قرار گرفته و احتمال جنگ داخلی در این کشور بسیار است.

 

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به عزل و نصب های اخیر آل سعود، از آن به عنوان جنگ قدرت در عربستان یاد کرد و افزود: جنایت های آل سعود در یمن همچنان ادامه دارد و وهابی ها حتی اجازه کمک های انسان دوستانه ایران به مردم این کشور را ندادند.

وی گفت: ما با محکوم کردن جنایات آل سعود علیه مردم یمن، از مجامع بین المللی و سازمان کنفرانس اسلامی می خواهیم بیش از انسانیت و وجدان را زیرپا نگذاشته و حمایت از آل سعود را کنار بگذارند.

وی از مردم یمن هم خواست به مقاومت خود ادامه دهند تا ان شاءالله آزادی حرمین شریفین به دست مردم یمن رقم بخورد.

آیت الله مجتهدشبستری در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز ایام اعتکاف اشاره کرد و افزود: در این ایام که از اذان صبح روز 13 رجب تا اذان مغرب 15 رجب ادامه می یابد، بیش از 70 درصد معتکفین را جوانان تشکیل می دهند و این سنت حسنه سال به سال رایج تر می شود.

وی از معتکفین و مردم مسلمان خواست در این روزها برای رهایی مردم یمن از دست رژیم آل سعود، سلامتی رهبر معظم انقلاب، رفع مشکلات اقتصاد و فرهنگی و تعجیل در ظهور امام عصر (عج) دعا کنند.

وی همچنین از مسوولان و مردم خواست در هرکاری مصالح کشور را مدنظر داشته باشند چرا که رعایت مصالح کشور همان تحقق شعار همدلی و همزبانی است.

آیت الله مجتهد شبستری به مناسبت های هفته و آغاز هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری اشاره کرد و گفت: نامگذاری سالروز شهید این استاد بزرگوار به عنوان روز معلم نامگذاری مناسبی است و معلمان به عنوان مربیان نسل جوان علاوه بر تخصص باید تعهد نیز داشته باشند و نسلی اسلامی و قرآنی تربیت کنند.

وی همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران اشاره کرد و گفت: توجه به تولید و اجتناب از وارد کردن کالاهای خارجی باید از سوی مسوولان و مردم رعایت شود تا ضمن رفع مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی در سالجاری بیشتر تحقق یابد و به طور قطع کلید رفع مشکلات اقتصادی کشور طبق فرموده رهبر معظم انقلاب نه در لوزان، ژنو و نیویورک بلکه در توجه به تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.


نوشته شده در   شنبه 12 ارديبهشت 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode