ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394     |     کد : 88314

امام جمعه تبریز: صنایع دفاعی ایران به بهانه مذاکرات هسته ای متوقف نمی شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: صنایع و تجهیزات دفاعی دفاعی جمهوری اسلامی به بهانه مذاکرات هسته ای به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: صنایع و تجهیزات دفاعی دفاعی جمهوری اسلامی به بهانه مذاکرات هسته ای به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد.


آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با ارتشیان دلاور، افزود: همچنانکه فرماندهی کل قوا تاکید کرده اند، مباحث مربوط به صنایع دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی قابل بازرسی نیست و مذاکرات هسته ای تنها پیرامون پرونده هسته ای انجام می شود.

وی گفت: بر این اساس توسعه و تقویت صنایع دفاعی ایران اسلامی لحظه ای متوقف نشده و متخصصان مربوطه در این راستا به تلاش های بی وقفه خود ادامه می دهند.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به تحولات یمن و حملات هوایی آل سعود به مردم بی دفاع این کشور، گفت: عربستان با این عمل وقیحانه و وحشیانه بار دیگر نشان داد که به عنوان پیاده نظام آمریکا در منطقه غرب آسیا عمل می کند.

وی ادامه داد: حملات هوایی عربستان به یمن نتیجه ای جز شهید شدن هزاران کودک، زن و مردم غیر نظامی نداشته و این موضوع نشان می دهد نظام سلطه در ورود به تحولات یمن دچار اشتباهات فاحش شده است.

آیت الله مجتهدشبستری گفت: مبارزان و انقلابیون یمن با وجود حملات وحشیانه عربستان نه تنها از پای ننشسته اند بلکه پیشروی های بسیار چشمگیری نیز داشتند که این امر ثابت قدم بودن مبارزان یمنی علیه نظام سلطه و استبدادی را به جهانیان ثبات می کند.

وی با بیان اینکه فشارهای سیاسی و نظامی هیچ گاه ملت یمن را تسلیم نخواهد کرد، یادآوری کرد: عربستان سعودی و سایر حکومت های وابسته منطقه متوجه شدند که حملات هوایی نمی تواند منجر به کشورگشایی آنها شود و انقلابیون یمن را تسلیم کند.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز حادثه طبس، اظهار کرد: این حادثه یکی از نمونه های آشکار امدادهای غیبی و الهی بود که نشان داد دست خدا همواره پشت انقلاب اسلامی بوده و هرگز دشمنان به بهانه های مختلف توان ضربه زدن به این نظام اسلامی را ندارند.



نوشته شده در   جمعه 4 ارديبهشت 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode