ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394     |     کد : 87955

امام جمعه بناب: منطقه به‌زودی شاهد اضمحلال حکومت آل‌سعود خواهد بود

امام جمعه بناب ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکاران رژیم آل‌سعود در حمله به مردم بی‌دفاع یمن گفت: به‌زودی شاهد اضمحلال حکومت آل‌سعود در منطقه خواهیم بود.




امام جمعه بناب ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکاران رژیم آل‌سعود در حمله به مردم بی‌دفاع یمن گفت: به‌زودی شاهد اضمحلال حکومت آل‌سعود در منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه در مدت کوتاهی از سپری شدن زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد اتفاقات بزرگی در منطقه بوده‌ایم که قابل تصور و پیش‌بینی نبوده‌اند؛ اظهار داشت: پایان دوران رضاخان و رژیم ستمشاهی، به دار آویخته شدن صدام و در قفس افتادن مبارک در مصر نمونه‌هایی از آن است و این ترجمه آیات قرآن است که ظلم جواب نداده و برای ابد هم ظلم جواب نخواهد داد.
وی سپس ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکاران رژیم آل‌سعود در حمله به مردم بی‌دفاع یمن افزود: به زودی خواهید دید که رژیم آل سعود نیز از این قانون مستثنی نیست و با این جنایات در یمن و غیریمن چیزی طول نخواهد کشید که فاتحه آل‌سعود نیز خوانده خواهد می‌شود و پیروز اصلی این نبردها ملت‌های پا برهنه‌ای هستند که علیه آنها جنایت صورت می‌گیرد.
خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: با وجود این همه اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی که در کشورها راه انداخته‌اند، باعث شده روز به روز حقانیت شیعه و ایران برای تمام دنیا آشکار و برملا شود و ایرانی که در اثر بی‌کفایتی پادشاهان به فراموشی سپرده شده بود، امروز به رخ جهانیان کشیده شده است و جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت و کشور با عزت می‌شناسند و در وجب به وجب دنیا ایران را کشوری با قدرت و با ثبات می‌شناسند.
حجت‌الاسلام باقری‌بنابی افزود: تمام آتش‌هایی که قدرت‌های غربی در اطراف ایران شعله‌ور کرده‌اند، همه‌اش صرفاً برای خوف و هراس دشمنان از ایران است.
امام جمعه بناب ادامه داد: امروز بر روی زمین قانونی که حاکم است، قانون جنگل است اما دستور دینی است که در برابر نامردان و عهدشکنان هر قدر توان دارید، قدرت و آمادگی داشته باشید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت پرداخت خمس در جامعه گفت: خمس یکی از موضوع‌های دهگانه اسلام است که اگر پرداخت نشود، روزه مردم زیر سئوال می‌رود و مسئله خمس از برنامه‌هایی است که در نشر و فرهنگ رسیدن به سعادت نقش دارد و مؤمن کسی است که در برابر گفته‌های خدا تسلیم شود.
حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با اشاره به فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و با گرامیداشت این روز گفت: اگر ارتشیان انقلاب را همراهی نمی‌کردند، انقلاب با این سرعت و شتاب به پیروزی نمی‌رسید از این رو پیوستن ارتش در آن مقطع حساس انقلاب به مردم برای همیشه در تاریخ این کشور خواهد درخشید.
امام جمعه بناب با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی گفت: سراسر عمر ایشان برکت بود و شهید صیاد شیرازی باطن و ظاهری ملکوتی داشت و منتظر دلداده امام عصر(عج) و پیرو ولایت بودند و در قامت رعنای چنین مردانی مرگ متعارف زیبنده نبوده و در تقدیر الهی چنین آمده است که چنین انسان‌هایی با شهادت از دنیا بروند.


نوشته شده در   جمعه 28 فروردين 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode