ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 مرداد 1389     |     کد : 8771

استقبال 110 درصدي ظرفيت هتل‌ها و مراكز اقامتي آذربايجان شرقي

‌ دبير كارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري استان آذربايجان شرقي گفت: در ماه نخست فصل تابستان، ظرفيت هتل‌ها و مراكز اقامتي آذربايجان شرقي، از آمار استقبال 110 درصدي حكايت مي‌كنند...


‌ دبير كارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري استان آذربايجان شرقي گفت: در ماه نخست فصل تابستان، ظرفيت هتل‌ها و مراكز اقامتي آذربايجان شرقي، از آمار استقبال 110 درصدي حكايت مي‌كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، تراب محمدي در بازديد از مراكز اقامتي و هتل‌هاي شهر تبريز، استقبال گردشگران تابستاني براي حضور در مناطق مختلف استان را چشمگير ارزيابي كرد.
دبير كارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي در اين ارتباط گفت: استان آذربايجان شرقي با توجه به ارائه گسترده اطلاعات گردشگري همچنين تكميل و تجهيز زيرساخت‌هاي گردشگري در بسياري از نقاط استان، چند سالي است كه شاهد حضور گردشگراني از نقاط مختلف كشور و ساير نقاط جهان در شهرستان‌هاي آذربايجان شرقي هستيم.
محمدي گفت: بر همين منوال و در نخستين ماه فصل تابستان، هتل‌ها و مراكز اقامتي استان با افزايش تخت‌هاي خود، ظرفيت 110 درصدي را براي حضور مهمانان آماده كردند كه به طور كامل اشغال شد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، افزايش سطح خدمات ارائه شده در اين مراكز و بازرسي‌هاي مداوم مسئولان سازمان براي رفع هرگونه مشكل احتمالي را از جمله موارد مهم در افزايش استقبال و سطح رضايت مخاطبان ارزيابي كرد.
گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در ادامه مي‌افزايد: پيش از اين نيز استان آذربايجان شرقي در تابستان سال 88 عنوان دومين مقصد گردشگري كشور پس از استان خراسان رضوي را به خود اختصاص داده بود.


نوشته شده در   دوشنبه 18 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode