ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 فروردين 1394     |     کد : 87583

امام جمعه آذرشهر: فاطمه زهرا(س) الگوی کامل دین و دنیای زنان عالم است

امام جمعه آذرشهر گفت: ابعاد مختلف زندگی دخت نبی مکرم اسلام فاطمه زهرا(س) الگو و سرمشق کامل زنان عالم است.

امام جمعه آذرشهر گفت: ابعاد مختلف زندگی دخت نبی مکرم اسلام فاطمه زهرا(س) الگو و سرمشق کامل زنان عالم است.


به گزار ش ایرنا، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: صدیقه طاهره (س) در کنار انجام رسالت عظیم همسری مولای متقیان و تربیت فرزندان یار و یاور دین نبوی و ولایت علوی بود.

وی خاطرنشان کرد: آن حضرت فرزندانی همانند حسنین (ع) و زینب کبری و صغری تربیت کرد که خون پاک امام حسین (ع) احیارگر اسلام و قرآن و ارزش های الهی در جامعه بشریت است و تا روز قیامت بر تارپود زندگی انسان های آزاده پرتو افکنی خواهد کرد.

خطیب نمازجمعه آذرشهر اظهارکرد: عفاف و حجاب یکی از مولفه ها و شاخص های اصلی زندگی فاطمه زهرا (س) بود که متاسفانه این مهم فرهنگی و اجتماعی در جامعه امروزی ما بسیار کم رنگ شده است.

حجت الاسلام نورپور با انتقاد از وضعیت حجاب و عفاف در جامعه گفت: بد حجابی فرهنگ دینی و اعتقادی ما را تهدید می کند و با توجه به آسیب پذیر بودن قشر جوان و نوجوان دشمنان می خواهند از این ناحیه به اهداف غیر دینی و اخلاقی خود برسند.

امام جمعه آذرشهر ابراز کرد: یکی از آرمان های بزرگ انقلاب و خون پاک هزاران شهید پیروزی انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس ترویج فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف بوده است.

خطیب نمازجمعه آذرشهر با قدردانی از تلاش های بی وقفه تیم مذاکره کننده هسته کشورمان با کشورهای1+5 به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانات مظم له منشور و خط و مشی کلی مسوولان مذاکره کننده با کشورهای طرف مقابل است.

حجت الاسلام نورپور همچنین یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی را گرامی داشت و افزود: این انسان مخلص و پیرو راه و آرمان های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی در دوران سال های دفاع مقدس در برابر دشمنان این مرز و بوم مردانه ایستادگی کرد و سرانجام هم به فیض بزرگ شهادت نایل گشت.

امام جمعه آذرشهر سالروز درگذشت آیت الله گلپایگانی و اراکی و همچنین تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را هم یاد آوری کرد و گفت: بنیاد مسکن یکی از آثار مهم انقلاب اسلامی است که توانسته در تامین مسکن اقشار محروم جامعه بویژه روستاییان خدمات ارزشمندی را انجام دهد.

شهرستان آذرشهر با 120 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 21 فروردين 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode