ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 فروردين 1394     |     کد : 87576

فرمایشات اخیر رهبری باید چراغ راه مذاکره‌کنندگان باشدف

امام جمعه عجب‌شیر گفت: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید چراغ راه مذاکره‌کنندگان باشد.




امام جمعه عجب‌شیر گفت: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید چراغ راه مذاکره‌کنندگان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، حجت‌السلام محمود شربیانی در نماز جمعه این هفته شهرستان عجب‌شیر با اشاره به روز زن و گرامیداشت مقام مادر اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی ممتازی برای همه بانوان در طول تاریخ از بدو خلقت زن تا ختم آن بوده و این بالاترین وصفی است که پیامبر گرامی اسلام از حضرت زهرا(س) ارائه کرده است.

وی ساده‌زیستی و صرفه‌جویی در امور مصرفی و نگاه عقلانی به حرکت‌های تأثیرگذار در این حوزه را از برجستگی‌های سیره فاطمی توصیف کرد و گفت:‌ اگر ما بتوانیم به این راهبرد و گفتمان حقیقی که سازنده در امور زندگی است، توجه کنیم قطعاً سعادت دنیوی و اخروی با ما است.

خطیب جمعه عجب‌شیر افزود: مادران و زنان را از ارکان اصلی شکل‌گیری جوامع هستند و بی‌تردید پیشرفت یک جامعه نیازمند نقش‌آفرینی آنان است.

شربیانی با اشاره به اینکه دشمنان با تغییر سبک زندگی اهداف اسلام ناب و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌‌اند و بر حفظ بنیان خانواده تاکید کرد و افزود: ضروری است همه فرهنگ ناب محمدی (ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا بنیان خانواده محکم شود.

امام جمعه عجب‌شیر با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری (مدظله) در زمینه مذاکرات لوزان یادآور شد: مقام معظم رهبری(مدظله) به روشنی مسیر مذاکرات و حرکت ملت ایران را تبیین کردند و با تاکید بر اینکه تامین منافع ملت ایران از هرچیزی واجب‌تر است، آب پاکی را روی دست دشمن ریختند.

حجت‌الاسلام شربیانی با بیان اینکه امروز غربی‌ها و آمریکایی‌ها خود را نماینده جامعه بین‌الملل معرفی می‌کنند، ادامه داد: از نظر ما جامعه بین‌الملل همان مسئله‌ای است که رهبری به آن اشاره داشتند و نظر جمهوری اسلامی ایران همه کشورهای جهان است.

وی با اشاره به بد عهدی‌های طرف مقابل در زمینه مذاکرات هسته‌ای نیز ادامه داد: مسیر حرکت ملت ایران مشخص است و اگر در این مسیر طرف مقابل بخواهد بدعهدی کند با موج خروشان ملت ایران روبه رو شود.

خطیب جمعه عجب شیر با اشاره به اینکه تمام حزب‌های سیاسی آمریکا مخالف جنگ با ایران است افزود: اگر احیانا آمریکا سودای جنگ با ایران در سر داشته باشند مطمئن باشد که در اولین فرصت پاسخ دندان‌‌شکنی از طرف ایران خواهند گرفت، بطوریکه که در عرض چند ساعت دلاور مردان امنیتی کشور تمام پایگاه‌های نظامی این کشور را در منطقه با خاک یکسان خواهد کرد.

امام جمعه عجب‌شیر در ادامه با تسلیت سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد‌شیرازی تصریح کرد: دشمنان با این ترورها نتوانستند راه شهدا را خاموش کنند بلکه روز به روز بر عظمت نظام اسلامی افزوده شده است.


نوشته شده در   جمعه 21 فروردين 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode