ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 مرداد 1389     |     کد : 8757

مخفي کاري چرچيل درباره يوفوها

آرشيوهاي ملي انگليس به تازگي سندي را در خصوص بيگانگان فضايي که به مدت بيش از 60 سال به دستور وينستون چرچيل ، نخست وزير انگليس در زمان جنگ جهاني دوم محرمانه نگه داشته بودند را منتشر کردند...


 آرشيوهاي ملي انگليس به تازگي سندي را در خصوص بيگانگان فضايي که به مدت بيش از 60 سال به دستور وينستون چرچيل ، نخست وزير انگليس در زمان جنگ جهاني دوم محرمانه نگه داشته بودند را منتشر کردند.
به گزارش مهر، اين اسناد نشان مي دهد که وينستون چرچيل نخست وزير انگليس در زمان جنگ جهاني دوم احتمال وجود «يوفو» را پنهان کرده بود.
بيش از نيم قرن است که بسياري از شهروندان انگليسي تائيد مي کنند که اشياي اسرارآميز و حتي موجودات فضايي را در حومه هاي سرسبز انگليس ديده اند به طوري که رويت بشقاب پرنده ها در انگليس به يک خبر عادي رسانه ها تبديل شده است.
اکنون اين اسناد منتشر شده نشان مي دهد در طول جنگ جهاني دوم تيم يک هواپيماي بمب افکن نيروي هوايي سلطتني که بر روي سواحل شرقي کشور کمي دورتر از کانال مانش پرواز مي کرد گزارش داد که در کنار يک شيء اسرار آميز که بدون هيچ صدايي پرواز مي کرد قرار گرفته است.
اين ماجرا و گزارشات مشابه ديگري در يک مجموعه از اسناد وزارت دفاع انگليس گردآوري شده و به آرشيو ملي سپرده شده اند.
خلبانان نظامي انگليس در آن زمان علاقه کمي به صحبت در خصوص موضوعاتي از اين دست داشتند به ويژه اينکه تصور مي کردند چرچيل تمايلي به شنيدن درباره يوفوها ندارد.
پس از اعلام اين گزارش ، چرچيل دستور داد که تمام اين اسناد به دو دليل اصلي ترس از «تشويش اذهان عمومي» و «ايجاد تزلزل در ايمان به کليسا» محرمانه شوند.
اين دستور چرچيل را يک دانشمند که نوه يک مقام بلند پايه در دولت آن زمان بود تائيد کرده است. اين سياستمدار در نامه اي که براي نوه خود به جا گذاشته است فاش مي کند که در جلسه فوق محرمانه اي که با حضور چرچيل و آيزنهاور رئيس جمهور وقت آمريکا برگزار شده بود شرکت داشته است. اين جلسه کمي پس از برخورد نزديک هواپيماي بمب افکن انگليسي و يوفو تشکيل شده بود.
«ديويد کلارک» مولف کتاب «فايل هاي يوفو» و يکي از معروفترين يوفوشناسان دنيا در اين خصوص اظهار داشت: حتي اگر اين داستان پس از دو يا سه دست به ما رسيده باشد مي تواند حقيقت داشته باشد. مي دانيم که چرچيل علاقه زيادي به يوفوها داشت. در حقيقت وي اولين سياستمداري بود که دستور تجسس درباره يوفوها را به پارلمان انگليس داد.
در سال 1912 تعداد زيادي از اشياي پرنده ناشناخته اي در درياي جنوب شرقي انگليس رويت شدند. چرچيل از يک نماينده پرسيد:«آيا يک کشتي هوايي آلماني بود؟» و اين نماينده با ترديد پاسخ داد:«ظاهرا نه».
اسناد وزارت دفاع انگليس به خصوص فاش مي کنند که 60 سال قبل اشياي اسرارآميز بسياري در انگليس رويت شده اند و به همين دليل لندن به طور جدي مسئله يوفوها را مورد بررسي قرار داد.
وزارت دفاع يک بخش ويژه «يوفو» داشت که آن را براي ناشناخته ماندن با عنوان Sec/As 2 معرفي مي کرد.
اين اداره (حداقل به صورت رسمي) سال گذشته تعطيل شد. 18 سندي که در روزهاي اخير منتشر شده اند در راستاي پروژه سه ساله بازکردن آرشيوهاي وزارت دفاع و آرشيوهاي ملي انگليس از حالت محرمانه خارج شده اند.
در اين اسناد آمده است که در سال 1974 بسياري از مردم درباره نور غيرقابل توضيحي در آسمان حرف مي زدند که فرضيه پرواز يک يوفو را در آسمان ولز مطرح مي کرد.
همچنين سند ديگري که به تازگي منتشر شده مربوط به رويت يک شيء سه گوش در «چسشاير» است. سندي مربوط به سال 1995 نيز از يک شيء نقره اي رنگ شبيه به يک بشقاب که پرتوهاي نور را به طرف خاک ساطع مي کرد صحبت مي کند.
در اين آرشيو همچنين طراحي هايي از موجودات فضايي در اشکال و ابعاد مختلف نيز وجود دارد که به استناد شاهدان عيني به تصوير در آمده اند.همچنين سند ديگري مربوط به پارک کردن يک ديسک پرنده بر روي پشت بام خانه يک وزير سابق دولت انگليس به نام «مايکل هوارد» است.
در پرونده ديگري که مربوط به سال 1995 است، يک خلبان نظامي نقل مي کند درحال نشستن روي باند فرودگاه منچستر تقريبا با يک يوفو تصادف کرده است.همچنين يک شهروند انگليسي شهادت داده است که يک شيء بزرگ 20 برابر يک زمين فوتبال را ديده است.
اين اسناد نشان مي دهد که 1996 سالي بوده است که بيشترين گزارشات مربوط به رويت اشياي ناشناخته به ثبت رسيده اند به طوري که در اين سال بيش از 600 نشانه از يوفوها گزارش شد.
باوجود اين نبايد از ياد برد که سال 96 سال موفقيت بزرگ سريال تلويزيوني علمي تخيلي «X-Files» بوده است. 


نوشته شده در   شنبه 16 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode