ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 18 فروردين 1394     |     کد : 87459

شایسته پیروزی برابر الاهلی عربستان بودیم/ روی اتفاق گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شایسته پیروزی برابر الاهلی عربستان بودیم ولی نتوانستیم در حضور هوادارانمان به سه امتیاز کامل دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: شایسته پیروزی برابر الاهلی عربستان بودیم ولی نتوانستیم در حضور هوادارانمان به سه امتیاز کامل دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا عصر سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی تراکتورسازی برابر الاهلی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه روی اتفاق گل خوردیم، افزود: در این بازی مهم هم می توانستیم ببریم و در نقطه مقابل احتمال هم داشت که بازنده شویم.

وی با اشاره به ضربه آزاد بازیکن تیم عربستانی که به تیرک دروازه تراکتورسازی خورد، گفت: اگر این توپ به گل می شد ما می باختیم ولی اگر هم از فرصت هایمان بهتر استفاده می کردیم برنده این دیدار می شدیم.

تونی با اشاره به اینکه هر دو تیم فرصت های خوب گلزنی داشتند و بازی جنگنده بود، ادامه داد: تیم الاهلی عربستان و شاگردان کریستین گروس بازی فشرده ای ارائه دادند و از موقعیت هایشان به خوبی استفاده کردند.

وی با بیان اینکه انگیزه خوبی برای بردن حریف در این بازی داشتیم، افزود: باید از بازیکنانم تشکر کنم چراکه آنها هم خوب دویدند و جنگیدند، ما در طول ۹۰ دقیقه انگیزه برد داشتیم اما نبردیم.

سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه البته در این بازی اشتباهات زیادی هم داشتیم، اظهار داشت: به بازیکنان بعد از بازی گفتم شکست همیشه تلخ است ولی ما روی اتفاق گل خوردیم.

وی با بیان اینکه فوتبال بازی اشتباهات است، گفت: باید قبول کنیم که بازیکنان ما اشتباه داشتند ولی ما برنامه و سیستم مشخصی داشتیم که درنهایت نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

تونی در خصوص هواداران حاضر در ورزشگاه نیز گفت: تماشاگران به ما انرژی مضاعفی می دهند و ما وقتی آنها هستند تنها نیستیم و بدون شک در بازی‌های بعدی هم به حضور آنها نیاز داریم، و البته باید در نظر داشت حضور مربی فقط برای مسائل فنی نیست مربی باید به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهد.


نوشته شده در   سه شنبه 18 فروردين 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode