ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 مرداد 1389     |     کد : 8744

تلاش براي تضعيف فرهنگ حجاب و عفاف در كشور ‌فتنه‌اي صريح است‌

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي تلاش براي تضعيف فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را فتنه‌اي صريح خواند...

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان شرقي تلاش براي تضعيف فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را فتنه‌اي صريح خواند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از كميسيون شمال‌غرب حقوق بشر اسلامي، نسرين پيرسمساري در همايش دولت‌هاي اسلامي و تحقق حقوق بشر اسلامي اظهار داشت: منع استفاده از برخي مصاديق حجاب از سوي كشورهاي اسلامي هاله‌اي از ابهام را به وجود آورده و از اينكه اين كشورها در مقابل توطئه‌هاي غربي‌ها براي مقابله با حجاب اسلامي مقاومت نمي‌كنند، تعجب مي‌كنيم.
وي ادامه داد: غرب در كنار ادعاي حقوق بشري خود با رواج توريسم جنسي، بي بندوباري و ترويج خيانت اعضاي يك خانواده به همديگر، حقوق زنان را زير سؤال مي‌برد.
وي خاطرنشان كرد: احكام اسلام بهترين نمود قوانين حقوق بشر به ويژه در مورد زنان است و در صورتي كه به صورت منطقي و واقع‌بينانه در آيات و روايات قرآن و ائمه تامل كرد، مي‌تواند به نقش حجاب و عفاف اسلامي در حفظ حقوق زنان پي برد.
پيرسمساري تلاش براي تضعيف فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را فتنه‌اي صريح خواند و گفت: ‌علاوه بر ده‌ها رسانه فارسي زبان وابسته به بيگانه كه هدف اصلي آنها تضعيف باورها و ارزش‌هاي جوانان ماست، برخي عوامل داخلي مخالف حجاب نيز براي فتنه دامن مي‌زنند.
مدير كل بانوان استانداري آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: در طول چند سال گذشته از خدمت دولت عدالت محور تلاش‌هاي زيادي با گسترش خدمات رفاهي براي بانوان، ترويج فرهنگ حجاب و عفاف و گسترش مشاغل خانگي ويژه زنان انجام شده است.
وي با بيان اينكه قانون منع استفاده از حجاب اسلامي نقض آشكار حقوق بشر است، اظهار داشت: ادعاي حقوق بشر با منع استفاده از حجاب در تضاد است.
همايش دولت‌هاي اسلامي و تحقق حقوق بشر اسلامي با حضور مسئولان استاني و جمعي از كاركنان سازمان‌ها و دانشجويان توسط كميسيون حقوق بشر اسلامي منطقه هفت كشور در مجتمع 29 بهمن تبريز برگزار شد.


نوشته شده در   شنبه 16 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode