ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 مرداد 1389     |     کد : 8681

بي نظير از گوشه و كنار جهان

عكس‌ها همواره توجه مخاطب را به خود جلب مي كنند.از دلايل اصلي جذابيت عكس سليقه عكاس در انتخاب سوژه ، لحظه و مكان مناسب و حوصله است. نگاهي به 10 عكس بي نظير از گوشه و كنار...

 عكس‌ها همواره توجه مخاطب را به خود جلب مي كنند.از دلايل اصلي جذابيت عكس سليقه عكاس در انتخاب سوژه ، لحظه و مكان مناسب و حوصله است. نگاهي به 10 عكس بي نظير از گوشه و كنار  منبع: روزنامه لوفيگارو .

                   
        
                     چهره دو توله شير 2 ماهه كه يكي از آنها به خوبي اداي بزرگسالان خود را درآورده است.


 

وقتي انسان بدشانس باشد، آخر و عاقبتش مانند اين راننده اتومبيل است كه ناگهان سطح خيابان مسير عبورش در شهر ميلواكي در ايالت ويسكانسين اين گونه فرو مي‌ريزد.

 

كريس كوتسيوپولوس عكاس يوناني براي ثبت اين تصوير حيرت‌آور از صاعقه‌هاي شديد در آسمان شهر آتن پايتخت يونان بيش از 30 دقيقه صبر كرد تا بتواند عكس 51 صاعقه را با دوربينش گرفته و سپس آنها را در يك تصوير بگنجاند. مردي كه از پشت ديده مي‌شود فقط هنگام سه صاعقه نخست در محل حضور داشت.

 

اين نوجوان چيني از شدت گرما ترجيح داد به جاي كباب شدن به اين شكل در داخل آب اين رودخانه آلوده در شهر ژياشينگ در استان زژيانگ غوطه بخورد.

 

توريست‌ها از گشوده شدن دريچه‌هاي سد سه دهانه در استان هوبئي چين و خروج هزاران متر مكعب آب عكس مي‌گيرند.

اين قورباغه در شهر سيورسدورف با خيال آسوده تصور مي‌كند كه گربه شيطان قصد نوازشش را دارد غافل از اين كه پنجه‌هاي گربه كاملا گشوده است.


صحنه ديدني خواب آسوده يك كودك در ننوي توري در شهر چنديگر در هند.


منظره زيباي يك پروانه به روي گل در سيلوراسپرينگ در ايالت مريلند.


تصوير نخستين اتومبيل پرنده كه به صورت تجاري به بازار عرضه خواهد شد. تاكنون شركت ترافوجيا سازنده آن 70 سفارش دريافت كرده و نخستين سفارشها را بايد در پايان سال 2011 به مشتريانش تحويل دهد.



صحنه مهيج يك خلبان كه قبل از برخورد هواپيماي CF18 كه هدايت آن را به عهده داشت به سطح زمين توانست در آخرين ثانيه دگمه صندلي جهنده‌اش را زده و جانش را نجات دهد. اين حادثه در جريان يك تمرين در شهر ليتبريج در ايالت آلبرتا در كانادا رخ داد.


نوشته شده در   دوشنبه 11 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode